AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #1 Skrevet 3. oktober 2016 Hei. Har likt en jente nå i 3år, hun liker alle bildene mine på instagram , når jeg møter henne i bil så ser hun meg i øynene og smiler og vi har ganske like interesser. Men problemet er at jeg er dårlig til å prate, så det går fort tørt. Noen som har gode tips til hva som kan holde samtalene igang?:) Detter er en ordentlig og seriøs jente. Takker for svar. Anonymkode: 27322...aa8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #2 Skrevet 3. oktober 2016 Hei. Har likt en jente nå i 3år, hun liker alle bildene mine på instagram , når jeg møter henne i bil så ser hun meg i øynene og smiler og vi har ganske like interesser. Men problemet er at jeg er dårlig til å prate, så det går fort tørt. Noen som har gode tips til hva som kan holde samtalene igang?:) Detter er en ordentlig og seriøs jente. Takker for svar. Anonymkode: 41f89...133
ABCkvinne Skrevet 3. oktober 2016 #3 Skrevet 3. oktober 2016 Har dere noe til felles? Ofte er det lettere å holde samtalen i gang dersom man prater om noe man kan endel om. Ved å stille spørsmål til det hun snakker om kan du også vise interesse og holde samtalen gående uten at du nødvendigvis må prate mye. Håper du finner ut av det, og at det utvikler seg i den retningen du håper på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå