Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg stresser skikkelig med dette. Jeg skal ut i fra at har fått 5 positive tester og ingen mens være i graviduke 6. Men jeg føler bare at noe er galt. Jeg har lest over alt om gravidteter som har stoppet opp og som har vært kreft og diverse. Hvor ofte skjer dette egentlig ? Er det så vanlig som det ser ut til ? Når kan man evt bekrefte at en graviditet er som den skal?.. Håper noen kan svare på dette.

Anonymkode: abb19...f6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tenk på dette. Det er vanlig å føle at noe er galt når en er gravid fordi en føler mer eller mindre bevisst at kroppen er i endring. Jeg har selv hatt en MA nylig. Jeg visste at noe var galt, fordi ingenting føltes galt. Jeg hadde ingen symptomer overhodet i de 8 ukene jeg var gravid utover uteblitt mens. I den forrige normale graviditeten min var jeg overbevist om at jeg hadde kreft. Nettopp fordi jeg kjente at ting endret seg.

Hvis du er veldig bekymret, bestill en privat ultralyd til uken eller noe. Det koster rundt 1000 kr. Og de bør kunne se ett lite hjerte som slår om du har regnet rett:) Lykke til!

Anonymkode: fafb1...dbe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...