Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, det er så vanskelig å vite. 

Han gir meg komplimanger. Han ble litt stille og sjalu når jeg fikk kjæreste. Jeg er singel nå igjen.

Jeg liker han men er så usikker på signalene hans. 

Han er noen år yngre enn meg.

Anonymkode: 58585...73b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vanskelig å si basert på det du forteller, men det kan høres ut som om han har et ekstra godt øye til deg. Nå vet ikke jeg om han er en person som generelt gir mye kompliment og hvorfor han ble stille da du fikk deg kjæreste. Hvordan fikk du vite at han var sjalu?

• Liker 1
Skrevet

Har han forandret seg fra da du hadde kjærest til nå når du er singel?

Anonymkode: 791a0...aef

Skrevet

Feil spørsmål, du skal spørre deg selv: liker jeg han?

..

Anonymkode: e405c...19f

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har han forandret seg fra da du hadde kjærest til nå når du er singel?

Anonymkode: 791a0...aef

Han gir enda tydeligere komplimanger. Idag sto han ved siden av med en god stund uten grunn. 

Når jeg fortalte han at det var slutt så sa han at jeg måtte si ifra hvis han kunne gjøre noe for meg. 

Skrevet
4 minutter siden, ABCkvinne skrev:

Er vanskelig å si basert på det du forteller, men det kan høres ut som om han har et ekstra godt øye til deg. Nå vet ikke jeg om han er en person som generelt gir mye kompliment og hvorfor han ble stille da du fikk deg kjæreste. Hvordan fikk du vite at han var sjalu?

Han virket sjokkert over at jeg hadde fått type. Men det kan jo ha flere grunner.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feil spørsmål, du skal spørre deg selv: liker jeg han?

..

Anonymkode: e405c...19f

Jeg skriver jo at jeg liker han. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han virket sjokkert over at jeg hadde fått type. Men det kan jo ha flere grunner.

Ja det er veldig vanskelig å si ettersom jeg ikke kjenner han. Han kan ha følt dere hadde en flørt på gang og at det var gøy uten å ha noen videre interesse, men han kan på en annen side også være oppriktig interessert i deg. Ettersom dere er kollegaer skjønner jeg st det eventuelt kan være vanskelig å ta initiativ til noe mer i tilfelle han ikke er interessert. Håper du finner ut av det dersom du har lyst til at det skal utvikle seg til noe mer ;)

Skrevet
3 minutter siden, ABCkvinne skrev:

Ja det er veldig vanskelig å si ettersom jeg ikke kjenner han. Han kan ha følt dere hadde en flørt på gang og at det var gøy uten å ha noen videre interesse, men han kan på en annen side også være oppriktig interessert i deg. Ettersom dere er kollegaer skjønner jeg st det eventuelt kan være vanskelig å ta initiativ til noe mer i tilfelle han ikke er interessert. Håper du finner ut av det dersom du har lyst til at det skal utvikle seg til noe mer ;)

Det er nettopp det. Hvordan kan jeg finne ut det uten å røpe meg?

Skrevet (endret)
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nettopp det. Hvordan kan jeg finne ut det uten å røpe meg?

Kunne ønske jeg hadde et godt svar til deg. Dessverre har jeg nok ingen fasit. Er det unaturlig for dere å kunne møtes utenfor jobb? Hvis ikke kunne du jo kanskje prøvd å finne på noe med ham, se litt hvordan stemningen er, og ta det derfra. Ikke akkurat et godt råd, men kommer dessverre ikke på noe mer fornuftig for øyeblikket. 

Endret av ABCkvinne
Skriveleif
  • Liker 1
Skrevet

Aldersforskjell!?

Anonymkode: f7b7f...95a

Skrevet

Ca ti år

Skrevet

Det er helt umulig å si. Håper jo det for din skyld. :)

Anonymkode: a8cf7...1c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...