Gjest *Fiona* Skrevet 19. november 2004 #3 Skrevet 19. november 2004 Hadde jo vært fint om jeg kjente at han var der. Det har vært oppe her en million ganger, søk så ser du.
hyggeligfyr Skrevet 19. november 2004 #4 Skrevet 19. november 2004 Dette er jo et interessant tema for oss gutter - hva mener jenter egentlig!? Hehe. Vel, jeg innrømmer det gladelig: jeg har ikke verdens største, men jeg har ikke verdens minste heller. Helt gjennomsnittlig. Og jeg har aldri hatt noe problem med det, og jeg tror ikke noen av mine partnere (ække så mange) har hatt det heller. Skulle gjerne hatt ei stor pølse å vifte med, men hvis det er det eneste jeg kan skilte med ifh til å behage en kvinne, da mener jeg at man sliter litt. Finnes mange andre triks, mange som jeg kan, andre jeg kunne tenkt meg å lære. Men da nytter det ikke å være singel gitt. Hilsen hyggelig fyr, som lurer på om han har skremt vekk alle.
Mamma1 Skrevet 19. november 2004 #5 Skrevet 19. november 2004 Har aldri vært opptatt av størrelsen jeg. Men er den for stor så er det direkte vondt, å er den for liten så kjennes det ikke.. Minimum 10cm erigert tenker jeg.
Saeria Skrevet 19. november 2004 #6 Skrevet 19. november 2004 Så lenge jeg kan kjenne den, og den ikke er diger så er det greit. Men det er en minst like viktig forutsetning for at det skal være greit, og det er at mannen vet åssen han skal bruke den.
Hu i Svingen Skrevet 19. november 2004 #7 Skrevet 19. november 2004 Vet om i hvert fall én som svarer til forventningene...
Miss Angelina Skrevet 19. november 2004 #8 Skrevet 19. november 2004 Det ER IKKE str det kommer ann på!! Men om personen kan bruke den riktig!! Da er jeg fornøyd
Mossa Skrevet 19. november 2004 #9 Skrevet 19. november 2004 Hilsen hyggelig fyr' date=' som lurer på om han har skremt vekk alle. [/quote']Vi er ikke så lettskremte som vi kanskje ser ut som!! Men for å svare: Så lenge jeg kjenner at det er noe der inne...og at han vet hvordan og hvor ting skal brukes, og ikke minst at han ønsker å finne ut hvordan jeg vil ha det... da er jeg rett så fornøyd!! Nå har ikke jeg opplevd noen små peniser, så der er jeg litt inhabil...men det er jo hele seansen som er viktig. Og da kan jeg tenke meg at en som ikke har så stor, alikevel kan være en fantastisk elsker på alle andre måter.
Donnie Darko Skrevet 20. november 2004 #10 Skrevet 20. november 2004 Vet om i hvert fall én som svarer til forventningene...
Gjest Tex Skrevet 20. november 2004 #11 Skrevet 20. november 2004 En av mine eksers mor sa en gang at det spiller ingen rolle hvor stor man er bare man har en ræv å drive den med
Saga Skrevet 20. november 2004 #12 Skrevet 20. november 2004 Huff.. Begynte å savne en penis å dulle med
Ernie Skrevet 20. november 2004 #13 Skrevet 20. november 2004 Min er 17 cm lang og det er vel omtrent snittet? Kona er fornøyd og jeg er fornøyd, og kona har gitt meg trygghet fordi hun også sier at det er langt viktigere sider ved hennes sexliv enn størrelsen på min penis. Det er ikke penis som gir henne den største nytelsen og heller ikke den som gir henne orgasme. Derimot sier hun at hun liker at den er såpass stor, som den er, fordi det tenner henne litt å se den, og det å merke at den er der inne.
Saga Skrevet 20. november 2004 #15 Skrevet 20. november 2004 Gjennomsnittet er vel 12, om jeg ikke husker helt feil.
hyggeligfyr Skrevet 20. november 2004 #16 Skrevet 20. november 2004 Gjennomsnittet er vel 12' date=' om jeg ikke husker helt feil.[/quote'] Hørtes litt lite ut egentlig. Tror jeg ligger bra akkurat på snittet med mine saftige 15,5.
hyggeligfyr Skrevet 20. november 2004 #18 Skrevet 20. november 2004 Det er vel første gangen jeg har blitt beskyldt for å skryte av den lille mannen....! Skulle jeg visst i prepuberteten da jeg ble mobbet for å ha så liten tiss i dusjen etter gymtimene....!!!
~Viva~ Skrevet 20. november 2004 #19 Skrevet 20. november 2004 Snittet er rett under 15 tror jeg, det er iallfall ikke 12. Jeg har bare prøvd en, og den er nesten 20 cm, så jeg vet ikke hva slags "minstekrav" jeg skulle ha. Er fornøyd med den jeg har (les: mannen har), men hadde sikkert hvert like fornøyd om den hadde vært 5 cm mindre. Det er tross alt ikke på grunn av pikken jeg har beholdt min kjære i snart fem år :-)
hyggeligfyr Skrevet 20. november 2004 #20 Skrevet 20. november 2004 Snittet er rett under 15 tror jeg, det er iallfall ikke 12. Jeg har bare prøvd en, og den er nesten 20 cm, så jeg vet ikke hva slags "minstekrav" jeg skulle ha. Er fornøyd med den jeg har (les: mannen har), men hadde sikkert hvert like fornøyd om den hadde vært 5 cm mindre. Det er tross alt ikke på grunn av pikken jeg har beholdt min kjære i snart fem år :-) Det ville i såfall vært sjokkerende overfladisk!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå