AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #1 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg er en dame på 29 år, vært singel 1 års tid. Hva tenker dere menn om sex på 3. eller 4. date? Jeg hadde sex med daten for første gang for et par dager siden, da var det 4. gang vi traff hverandre. Nå er det jo gått to dager og jeg har ikke hørt noe fra han.. Sexen var bra, det eneste var at han fikk veldig tidlig utløsning (typ etter 1 min og 30 sek), men jeg sa det gikk bra.. Nå er jeg litt redd for at han syntes det var for "lett" å få meg? Eller at han bare skulle i buksa på meg:( Anonymkode: e16f4...413
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #2 Skrevet 3. oktober 2016 For tidlig med sex for hva da? Anonymkode: 3eec4...3f5 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #3 Skrevet 3. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en dame på 29 år, vært singel 1 års tid. Hva tenker dere menn om sex på 3. eller 4. date? Jeg hadde sex med daten for første gang for et par dager siden, da var det 4. gang vi traff hverandre. Nå er det jo gått to dager og jeg har ikke hørt noe fra han.. Sexen var bra, det eneste var at han fikk veldig tidlig utløsning (typ etter 1 min og 30 sek), men jeg sa det gikk bra.. Nå er jeg litt redd for at han syntes det var for "lett" å få meg? Eller at han bare skulle i buksa på meg:( Anonymkode: e16f4...413 Meget merkelig å ikke høre på noe på to dager da? Det i seg selv er ganske merkverdig Anonymkode: 1b420...eb6 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #4 Skrevet 3. oktober 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: For tidlig med sex for hva da? Anonymkode: 3eec4...3f5 For et evnt. forhold.. Er jo de som mener at hvis man har sex for tidlig så er man ikke kjærestemateriale lenger Anonymkode: e16f4...413 1
Jolene Skrevet 3. oktober 2016 #5 Skrevet 3. oktober 2016 Det er for tidlig å ha sex med noen dersom man ikke ønsker det eller er komfortabel med det. 5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #6 Skrevet 3. oktober 2016 Tja.. spørs fra par til par det.. Jeg ligger aldri med menn første kvelden vi deler seng. Han ene mannen ventet jeg hele 3 mnd før jeg låg med han. Følte ikke meg klar før da. Mens en annen mann følte jeg meg presset til tredje gangen vi delte seng. Ble et forhold på noen år. Såg dere på det som date begge to? eller er det bare du som trodde det var date? Håper han tar kontakt snart. Men virker rart å bli så stille etter sex fra han. som regel sender dem mld ganske fort om at dem tenker på deg. Takk for i natt.. sånne romantiske mld. Anonymkode: e7467...6af 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #7 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg syns ikke det er tidlig. Om man har en god kjemi og liker hverandre er det naturlig å ha sex, jeg syns det er teit å følge en sånn "så og så lang tid før man har sex"-regel. Men det er merkelig du ikke har hørt noe fra han. Hvis du ikke hører fra han nå hadde du mest sannsynlig ikke hørt fra han om det hadde sex på 1. eller 6. date heller. Om du blir for rastløs kan også du sende en melding, og sjekke hvordan han er tilbake. Er han kald og avvisende vet du hvertfall hvor du har han :-) Klem, gutter kan være noe ræl <3 Anonymkode: b6f92...8db 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #9 Skrevet 3. oktober 2016 13 minutter siden, O.G. skrev: Hva sier intuisjonen din deg da, TS? Usikker, veldig blandet.. skal sies at han sa at jeg skulle si fra når jeg hadde tid til å sees igjen, men jeg hater å være den som spør om å sees. Tenkte kanskje han kom til å spørre først om jeg ikke sa noe.. Anonymkode: e16f4...413
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #10 Skrevet 3. oktober 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja.. spørs fra par til par det.. Jeg ligger aldri med menn første kvelden vi deler seng. Han ene mannen ventet jeg hele 3 mnd før jeg låg med han. Følte ikke meg klar før da. Mens en annen mann følte jeg meg presset til tredje gangen vi delte seng. Ble et forhold på noen år. Såg dere på det som date begge to? eller er det bare du som trodde det var date? Håper han tar kontakt snart. Men virker rart å bli så stille etter sex fra han. som regel sender dem mld ganske fort om at dem tenker på deg. Takk for i natt.. sånne romantiske mld. Anonymkode: e7467...6af Viktig å ikke føle seg presset til å ha sex har følt det hver eneste gang jeg, tydeligvis dårlig dømmekraft... Anonymkode: 88850...56a
Gjest Lovecraft Skrevet 3. oktober 2016 #11 Skrevet 3. oktober 2016 Sex høres absolutt akseptabelt ut på 3/4 date, ikke noe i veien da. Burde allerede være bra stemning mellom dere for at dere i det hele tatt fortsetter å date 1
Gjest O.G. Skrevet 3. oktober 2016 #12 Skrevet 3. oktober 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Usikker, veldig blandet.. skal sies at han sa at jeg skulle si fra når jeg hadde tid til å sees igjen, men jeg hater å være den som spør om å sees. Tenkte kanskje han kom til å spørre først om jeg ikke sa noe.. Anonymkode: e16f4...413 Ok.
Cashbah Skrevet 3. oktober 2016 #13 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg ga meg selv et klapp på skulderen fordi jeg ventet til andre date jeg da... 3 eller 4 gang er jo ikke tidlig! 6
Sykkelkopp Skrevet 3. oktober 2016 #14 Skrevet 3. oktober 2016 4 date er SENT. Jeg ville begynt å stille spørsmål ved om det er god nok kjemi 1
Gjest Lovecraft Skrevet 3. oktober 2016 #15 Skrevet 3. oktober 2016 14 minutter siden, Sykkelkopp skrev: 4 date er SENT. Jeg ville begynt å stille spørsmål ved om det er god nok kjemi Whaaat? Hva er galt med å vente så lenge? Kanskje de ikke har lyst å forhaste seg, ikke alle trenger å ta en kjapp en. Synes det er greit med en mellomting, 1/2 date blir tidlig spør du meg, men jeg kan ikke snakke for andre x)
Ungdame97 Skrevet 3. oktober 2016 #16 Skrevet 3. oktober 2016 Er ikke noe fasit på hva som er tidlig eller sent:) Jeg har sex med personen jeg dater når jeg har gjort meg opp en mening om jeg liker vedkommende og jeg tror/vet at jeg ikke kommer til å angre på det. Hva enn som føles riktig. 2
annebanane Skrevet 3. oktober 2016 #17 Skrevet 3. oktober 2016 (endret) .. Endret 15. oktober 2022 av annebanane
Gjest Mibella Skrevet 3. oktober 2016 #18 Skrevet 3. oktober 2016 (endret) Jeg synes ikke man skal ha sex om man ikke føler seg 100% klar for det. Om han føler seg snytt eller whatnot er ikke ditt problem. Er du ute etter forhold gjelder det å holde litt igjen på godsakene, det lønner seg alltid! Endret 3. oktober 2016 av Mibella Autokorrekt
Lee Jones Skrevet 4. oktober 2016 #19 Skrevet 4. oktober 2016 Om kjemien er bra og dere er betatt av hverandre er det helt normalt å ha sex etter 3-4 dater. Tror de fleste har det faktisk, ellers ender det bare i vennefella. 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #20 Skrevet 4. oktober 2016 TS, du tror ikke han avventer kontakten selv om han vil fortsette å date fordi, 1) han ba deg eksplisitt om å ta kontakt selv, og 2) han fikk tidlig utløsning som kan gjøre han flau og usikker på om du vil fortsette (satt på spissen). Det er så leit når folk bare hopper rett i konklusjonen. Han tar ikke kontakt, altså er han ikke interessert - i stedet for å se situasjonen litt fra hans side. Hadde jeg vært han hadde ikke jeg giddet å kontakte deg heller. Liker du han så bør du sende han en melding straks Anonymkode: ef5f6...d62 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå