AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #1 Skrevet 3. oktober 2016 Hallo! Igrunn et veldig lite problem, men jeg fikk match med ei jente på en datingside. Hun likte meg først, og sa hei. Jeg spurte hvordan det gikk med henne. Hun spurte tilbake, og jeg svarte. Også sender hun et standard ':-)' som svar tilbake, og ikke noe annet. Er det noen vits i å fortsette samtalen nå, eller? Føler at det igrunn er ganske enkelt å spørre et spørsmål tilbake.. Hun kan vel ikke være interessert da? Skal jeg spørre om noe mer? Unnskyld, er så dårlig på dating på nett. - J. Anonymkode: 66513...e9d
Cashbah Skrevet 3. oktober 2016 #2 Skrevet 3. oktober 2016 Føler igrunn det er ganske enkelt for deg og bare fortsette samtalen, så får du svar på spørsmålet ditt. Det er ingen her som sitter med fasiten.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #3 Skrevet 3. oktober 2016 Dersom du er interessert kan du stille et spørsmål til. Du merker jo hvorvidt hun er interessert eller ikke på hvordan hun svarer. Etter min mening er dette det punktet som skiller en god samtale fra en som bare dabber av. Dere har hatt en ganske kjedelig start samtalemessig, så nå gjelder det å stille gode spørsmål for å ivareta interessen. Det er mange, både menn og kvinner, som ikke helt har dreisen på å få i gang en slik samtale, så her er det bare å lede an. Et ganske selvsagt, men godt tips, er å finne ut hva hun er opptatt av og synes er viktig. Dette kan være studier, jobb, friluftsliv, en spesiell hobby eller annet. Da flyter samtalen ganske lett. Folk liker å prate om det som opptar en. Anonymkode: 34627...bc8 1
Sykkelkopp Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 Du er også jente? Da har dere et problem Men er du sprø? Hun sa h-ordet. Først attpåtil. Hun er interessert De færreste jenter kommer med noe spennende samtaleemne online i starten , eller samtaleemne i det hele tatt Fortsett samtalen
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #5 Skrevet 4. oktober 2016 Takk for svar, dere Jeg er ikke jente. Bare sjenert og ekstremt dårlig på å komme i kontakt med folk. Får vel prøve å si noe mer til henne da, også har dere rett i at jeg ser relativt lett om noen er interessert eller ikke tilbake Anonymkode: 66513...e9d
pika Skrevet 4. oktober 2016 #6 Skrevet 4. oktober 2016 Mange svarer litt kort selv om de er veldig interessert... Man skulle tro at folk var interessert når man har fått en match - det hadde egentlig vært veldig fint om alle begynte å slette matcher de egentlig ikke er interessert i å snakke med så hadde det kanskje blitt litt enklere for de fleste... :D Uansett - du har vel ingenting å tape på å skrive noe mer til henne? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå