Emma3 Skrevet 19. november 2004 #1 Skrevet 19. november 2004 Hei. Eg har kjøpt BabyBjørn bæresele til mi lille datter på 2,5 veker. Gløymte sjølvsagt å spørje når eg kunne begynne å bruke den. Nokon som veit det? Ho er forresten 4700 g no.
Rioja Skrevet 19. november 2004 #2 Skrevet 19. november 2004 Jeg brukte baby-bjørn etter 2-3 uker, men ikke så lenge av gangen. Max ca. 20 min. Syntes det var veldig praktisk, både når jeg gjorde husarbeid eller gikk på butikken. Føltes som jeg var gravid igjen -stor mage... Så det er bare å begynne å bruke den!
Emma3 Skrevet 19. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2004 Tusen takk for svar. Har nett prøvd den, enkel å få på, og virka kjempe god. Gleda meg til å ta den i bruk.
Letti Skrevet 19. november 2004 #4 Skrevet 19. november 2004 Vi startet også tidlig med og bruke den. Kjempepraktisk......!! De vokser jo så fort ut av den, så det er kos og bruke den. Vi brukte den utrolig mye, så jeg spurte meg selv om hvorfor jeg ikke hade sånn til gutta da de var små. Nå er mini seks mnd og det er slutt for lengst og bruke den.
Gullhår Skrevet 20. november 2004 #5 Skrevet 20. november 2004 Anbefaler dere å kjøpe bæresjal/-slynge. Det kan brukes fra nyfødt til et par-tre år. Kjempe praktisk og vekten blir fordelt, slik at det ikke blir belastning på bare rygg, hofter eller skuldre.
Emma3 Skrevet 20. november 2004 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2004 Anbefaler dere å kjøpe bæresjal/-slynge. Det kan brukes fra nyfødt til et par-tre år. Kjempe praktisk og vekten blir fordelt, slik at det ikke blir belastning på bare rygg, hofter eller skuldre. Takk for rådet, men som sagt, så har vi alt kjøpt bæresele. Lurte egentlig berre på når eg kan begynne å bruke den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå