Gå til innhold

Er det mulig?!?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

attegøyma, den kalde verden gir uromomentenene i klasserommet.

Noen må si ifra og komme med andre råd enn bare henvisning av problemet videre.

Venner er alfa og omega i denne verden her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også at man først burde prøve å finne ut om det er noe alvorlig som plager henne. Det kan være ting som har skjedd eller blitt sagt på skolen, som trådstarter ikke vet om. I alle fall så er det jo feil at de andre studentene skal føle seg utrygge, å det må gjøres noe med. At hun har problemer er jo tydelig, men det høres fælt ut at hun bare skal "skvises" ut, den som vil ha det ille til slutt er uansett henne. Fikk meg til å tenke på Camilla å tyven det her :)

Skrevet

Legg ned skolen. Jeg forbeholder meg retten til å være usaklig.

Skrevet

Få henne vekk. Jeg har full sympati for trådstarter her. Hun hadde prøvd å være venninne med henne, med det resultat at hun la ann på, og pelte på trådstarter. Nei, sånne må ut. Det skal være trygt å gå på skole.

Det var enda bra hun ikke hadde våpen...

Skrevet

Må forresten si meg enig i at de der kan være alt for vanskeli å løse med en venninne prat. Virker som hun har kjempe store problemer, hun trenger å få beskjed at dette er helt uakseptabel atferd. Og så tror jeg hun trenger en henvisning videre, for problemer har hun på en eller annen måte, det er jo sikkert. Å jeg ville nok hatt vanskelig for å prate med en jente som skulle klå på meg hele tiden. :veldigsur: Håper bare at hun har et godt nettverk å noen som bryr seg, for de fortjener hun jo uansett :)

Skrevet

Kanskje hun faktisk er blitt utsatt for mobbing? Er jo ikke utenkelig med rasistiske holdninger i Norge.

Skrevet
Kanskje  hun faktisk er blitt utsatt for mobbing? Er jo ikke utenkelig med rasistiske holdninger i Norge.

Det kan selvfølgelig tenkes, men det er alikevel ikke en god grunn for å tafse på medelever, eller å gå amok og angripe de.

Jeg ble også mobbet på skolen, men gikk da ikke agurk for det. Jeg vil tro at det gjerne ligger noe mer komplisert bak, som gjorde at rullegardina gikk for denne jenta.

Skrevet

Det kan selvfølgelig tenkes, men det er alikevel ikke en god grunn for å tafse på medelever, eller å gå amok og angripe de.

Jeg ble også mobbet på skolen, men gikk da ikke agurk for det. Jeg vil tro at det gjerne ligger noe mer komplisert bak, som gjorde at rullegardina gikk for denne jenta.

Jeg ble også mobbet, men jeg visste selv hva jeg var god for, men selvtilliten slites allikevel. Det ikke godt å vite hva andre tenker om man skal sammenligne med seg selv. Jeg prøver ikke å unnskylde jenta eller si at det hun gjorde var OK, men forståelse kan man jo vise.. om man evt finner ut hva det handler om. Om hun bare gikk agurk uten grunn er jo det.. kjedelig :)

Skrevet

I bunn og grunn tror jeg de fleste av oss ønsker at ting skal ordne seg for alle som var involvert i denne episoden. ;)

Skrevet

Så typisk Norskt å skal liksom "analysere" hva som er galt og at det MÅ ligge mere bak i hodet hennes og at vi skal synes synd på dem som gjør sånt.

Tenk heller på de som blir slått og får gjennomgå pga han/henne .

Noen folk er idioter og sånn kommer det alltid til å være.

Og støtte de som gjør sånt uanset hvilken bakrunn de har er FEIL! Støtt heller de som blir slått ved å straffe de som slår så man ser at dette ikke er akseptabelt!

Anders

Skrevet
Ja' date=' men det er jo så morsomt å diskutere :tunge1:[/quote']

Ikke sant! :tunge1:

Skrevet

Huff. Må fortelle noe som heller ikke er normalt som hendte her hvor jeg bor natt til idag. En fyr tente på garasjen til en kompis.. Brannvesenet kom og da de hadde slokket brannen (som var ganske ille og mye verdisaker kom til skade) hadde denne pyromanen (eller kanskje han bare frøs) tent på fjøset til den samme kompisen som eide garasjen. :roll:

Gjest seroxata
Skrevet

Deler av innlegget er slettet.

Fra reglene:

Personangrep/persondebatter

Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner.

Mie (moderator)

Men selvfølgelig, hun har det sikkert vanskelig, men hun får det iallefall ikke bedre ved å klore til alle som er i nærheten, det hjelper ingen..

Skrevet

Ærlig talt. Denne dama jobber på xxxxxxxxxxxxxx. Vi skulle ned dit i dag, og da jeg gikk ned trappa, begynte hun og jukke oppover meg. Jeg skrek hysterisk og løp ut. Da jeg gikk ned igjen fikk hun et wack attack og hylte til meg KOM DEG UT KOM DEG UT!!! Jeg spurte fyren i kassa "unnskyld meg, men jobber du her? Er dette her akseptabelt?" Men nissen bare lo og sa at hun gjorde meg ingenting.

Og dette er samme menneske som i dag kom inn i klassen og sa disse ordene "ville bare beklage for oppførselen min i går, jeg var ikke meg selv. Kommer på skolen i morra" også gikk hun. JEg slutter snart, jeg blir sprø!!!

Innlegget er endret. Ikke still diagnoser på mennesker du ikke kjenner, eller fortell noe som kan identifisere dem i forumet. Hege (admin)

Skrevet
Støtt heller de som blir slått ved å straffe de som slår så man ser at dette ikke er akseptabelt!

Hva slags straff føler du er et gode da?

Har du ikke bedre argumenter enn straff?

Waco

Gjest seroxata
Skrevet

For å si det slik, jeg er redd for å besøke venninna mi på skolen etter det jeg så i dag.... men jeg har også sagt at de må si fra på skolen at hun oppfører seg truende! Folk kan jo ikke bare gå rundt og skrike og slå etter personer fordi de går inn i en butikk for å kjøpe noe, og hun tilfeldigvis jobber der???? Galskap kalles det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...