Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en kompisgjeng som jeg har blitt kjent med de siste årene. Han ene har jeg vært gode venner med siden barndommen, og slik har jeg blitt kjent med de andre. Vi går mye ut sammen og har det morsomt. Det har aldri vært noe romantisk/seksuelt mellom oss, og jeg er heller ikke interessert i noen av dem. 

Problemet er at jeg har blitt invitert med på en guttetur, som eneste jenta. Jeg har sinnsykt lyst, men er litt redd for å lage trøbbel. Dere skjønner at et par av gutta har samboere (som ikke er invitert). Jeg vil bo på eget rom, og det er bare snakk om 2 netter... Vi har det skikkelig morsomt sammen, men så vet jeg jo at damer kan bli sjalu av slikt! 

Hva tenker dere?

Anonymkode: 90915...c6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det.

jeg hadde ikke blitt så fornøyd om jeg var jenta som ikke var invitert og kjæresten min var på tur med ei annen jente nei

Anonymkode: b9e3c...fe6

Skrevet

Hadde ikke brydd meg om du er en av gutta. 

Gjest WeirdAlien
Skrevet (endret)

Hadde kjæresten min invitert sine nærmeste kompiser og bare én jente med på tur, uten å invitere meg, hadde jeg blitt ganske såret. Fra kjærestenes synspunkt ville jeg ikke dratt, men heller foreslått å invitere de jentene. Hvis ikke hadde jeg ikke blitt med.

Jeg synes også det hadde føltes veldig unaturlig ut at kjæresten tar med en annen jente på tur sammen med de nærmeste vennene sine, istedenfor meg.

Endret av WeirdAlien
Skrevet

Takk for svar alle sammen!

Grunnen til at kjærestene ikke er invitert er at det er to av de single gutta som har planlagt turen, og har invitert alle i gjengen. Damene til de to som er opptatt kjenner ikke de andre gutta så godt, og er sjelden med på ting fordi de har barn. Derfor har det kanskje ikke vært naturlig å invitere de.

Ikke vet jeg hvorfor de to guttene som er opptatt ikke har spurt om å ta med damene sine, det legger jeg meg ikke opp i. Men helt ærlig så syns jeg det er litt trist at jeg ikke kan reise på tur med vennene mine fordi jeg er feil kjønn...

Skrevet

Hva med å høre med damene deres om det er ok for dem? Jeg tenker at du kanskje må kjenne litt til dem, om du er "bestekompiser" med kjærestene deres.

Anonymkode: 187a3...dae

Skrevet

Bli med på tur - det er ikke ditt ansvar at to damer KAN komme til å reagere!

Anonymkode: df49e...a3e

• Liker 2
Skrevet

Bli med på tur. Du må bevare relasjonen i vennskapene du har. De aktuelle damene og mennene får ta ansvaret for egne relasjoner.

Anonymkode: ffce8...a0f

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde gjort det. Er selv eneste jenta i en guttegjeng. 

Anonymkode: e0331...4e7

Skrevet

Jeg ville dratt, det er ikke du som skal bry deg om dette.

Skrevet
På ‎03‎.‎10‎.‎2016 den 19.27, AnonymBruker skrev:

Det er en kompisgjeng som jeg har blitt kjent med de siste årene. Han ene har jeg vært gode venner med siden barndommen, og slik har jeg blitt kjent med de andre. Vi går mye ut sammen og har det morsomt. Det har aldri vært noe romantisk/seksuelt mellom oss, og jeg er heller ikke interessert i noen av dem. 

Problemet er at jeg har blitt invitert med på en guttetur, som eneste jenta. Jeg har sinnsykt lyst, men er litt redd for å lage trøbbel. Dere skjønner at et par av gutta har samboere (som ikke er invitert). Jeg vil bo på eget rom, og det er bare snakk om 2 netter... Vi har det skikkelig morsomt sammen, men så vet jeg jo at damer kan bli sjalu av slikt! 

Hva tenker dere?

Dersom kvinnfolkene ikke takler at guttene deres er sammen med noen jenter / kvinner, så er kanskje ikke forholdet deres liv laga uansett?

Anonymkode: e3696...8bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...