Gå til innhold

Korleis vil du skildre ditt barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I siste nr av foreldre og barn var der ein artikkel om dei 9 personlegheitene som eit barn kunne vere. Det vart poengtert at dette var ei forenkling og at alle barn ville vere litt av fleire av desse personlegheitstypane. Eg synast egentleg at ingen av dei passa superbra på min snart 3-åring, men det fekk meg til å tenke på korleis eg ville skildra barnet, kva kvalitetar (gode som mindre gode) barnet har. Dernest tenkte eg det ville vere morosamt å høyre kva andre foreldre ville seie om sine barn. 

Der fyrste eg tenkte om min snart 3-åring er at han er viljesterk, og då meinar eg ikkje trassig (sjølv om han er det til tider også😂). Med viljesterk meiner eg at han jobbar på, og gir seg ikkje med det fyrste når han har byrja på eit prosjekt. Så er han kosete, og har mykje fokus på at alle skal ha det bra . Han kan også vere vel voldsom, og har liten forståing for kor fysisk sterk han er, ein entusiastisk klem kan verte vond. Siste kvaliteten eg kom på var "resourceful" (på godt norsk...) Mao han er flink å finne løysingar og tenke seg fram til ting.

Lisjejenta mi er berre 5 mnd, og det mest framtredande personlegheitstrekket per no er vel sosial, lett å få til å smile og vil vere rundt folk heile tida, mao som babya flest  

Kva vil du seie om ditt barn/dine barn?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sosial, målbevisst, sta, sjarmerende, glad, fornøyd, tullete, leken, nysgjerrig, brå, sterk, rask, spesiell. Mini er 9 mnd :) 

Anonymkode: 27db8...106

Skrevet

Eldste er 6år. Skikkelig aktiv sportsgutt. Elsker fotball, kanonball, basketball og håndball. Vil helst sparke og kaste ball dagen lang. Eller løpe i skogen. Liker å trene, og være med på for eksempel joggeturer.. Glad i matte og naturfag. Hater stilleting som tegne, pussle osv. Han er ganske snill, mye empati. Veldig sosial. Liker at det skjer noe. Litt uforsiktig til tider..

Minste på 4 er en skikkelig dramaqueen. Veldig teatrealsk om det er noe. Glad i sang, musikk. Smart, egen, sta. Ikke så glad i sport. God fantasi, ofte store leker og rollespill. Han er snill, empatisk og veldig morsom.

Anonymkode: 8dc77...30f

Skrevet

4 år gammel. 

Nysgjerrig, trygg, morsom, eventyrlysten, empatisk, småfrekk, snill, veldig god venn, inkluderende. Den siste er min favoritt. 

Anonymkode: d7371...d81

Skrevet

Dere skriver  jo bare fine ting om barna deres. Hva med de negative sidene. Finnes de? 😜

Anonymkode: 1296a...bd2

Skrevet

Så herlege svar! 

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere skriver  jo bare fine ting om barna deres. Hva med de negative sidene. Finnes de? 😜

Anonymkode: 1296a...bd2

Som regel er det best å ha fokus på dei gode sidene, og hos små barn er mange av dei "negative sidene" meir at dei ikkje har lært alle dei sosiale reglane (eller veit det er gale, men at handlinga også gir merksemd og derfor gøy å gjere). Det er dermed ikkje så lett å dra fram sanne negative trekk ved eit barn fordi ein trur (og vonar!) at trekket er noko dei vil lære av seg, det vere å slå og bite eller å vere sjølvsentrert. 

• Liker 2
Skrevet

Datter 1, snart 7 år: Utadvendt og veldig "for seg", omsorgsfull, morsom, inkluderende, eventyrlysten, sta, kan være noe alt for vill iblant, følsom, musikkelsker, nyskjerrig.

Datter 2, snart 3 år: Morsom, sjenert, en luring, trassig, hjelpsom, engstelig iblant, blid, sta, altetende av mat, klengete, omsorgsfull.

Begge er naturligvis veldig pene og søte:)

Skrevet

Min ettåring er verdens blideste som alle får ett smil av, hun elsker å være sammen med oss foreldre for lek og morro, tydelig i hennes ønsker, bittelitt sjenert blant mange mennesker, utforskende, opptatt av detaljer og en morsom lita aktiv jente 😊  Jeg har egentlig ikke noe negativt å si om henne fordi hun er så liten og de gangene hun trasser er det ofte fordi jeg ikke gir etter hennes ønsker. Tenker dette er normalt for barn flest og ingen negativ side. Det er en del av å lære 😊 

• 5 år senere...
Skrevet

Min 4åring:  nysgjerrig  hjelpsom påpasselig- konstant på alerten med å se hva som trengs å gjøres av praktiske  gjøremål  - prøver å komme meg i forkant ved å rekke meg ting osv... nesten litt intenst og i overkant så spretter hun opp og henter ting hun vet jeg trenger når jeg feks tilbereder middag uten at jeg må spørre om det

Er dette vanlig? Nettopp fylt 4

Anonymkode: daf90...93a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...