AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #1 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg har et problem jeg lurer på om noen kan hjelpe meg. Har hatt et problem med å klare å tagge kjæresten min i noe som helst på Facebook, det samme problemet har han. Har ikke alltid vært sånn. Klarer fint å tagge alle andre venner jeg søker opp. Vi har veldig lyst å få ført opp hverandre i sivilstatusen, slik at vi står oppført i et forhold med hverandre, men ingen av oss får jo tagget den andre der. Hva er det som skjer? Hvordan kan det fikses? Vi har stått oppført som kjærester før, og etter en heftig krangel blokkerte han meg i sinne. La meg til som venn igjen dagen etter, og etter det har vi hatt dette problemet. Anonymkode: 7d9a3...8f4
tilriltunge Skrevet 3. oktober 2016 #2 Skrevet 3. oktober 2016 Og det funker ikke når du skriver @ forran navnet heller? Har ikke opplevd dette selv. Hadde hørt direkte med facebook på en eller annen måte:)
Gjest Bossa Nova Skrevet 3. oktober 2016 #3 Skrevet 3. oktober 2016 Sjekk personvern og "innstillinger for tidslinje og tagging".
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #4 Skrevet 3. oktober 2016 4 timer siden, tilriltunge skrev: Og det funker ikke når du skriver @ forran navnet heller? Har ikke opplevd dette selv. Hadde hørt direkte med facebook på en eller annen måte:) Hvordan kan jeg kontakte Facebook for hjelp? Anonymkode: 7d9a3...8f4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #5 Skrevet 3. oktober 2016 3 timer siden, Bossa Nova skrev: Sjekk personvern og "innstillinger for tidslinje og tagging". Har sjekket der, og har åpnet alle innstillinger, så problemer ligger ikke der. Anonymkode: 7d9a3...8f4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #6 Skrevet 3. oktober 2016 Er det noen andre steder jeg kan henvende meg for å få hjelp? Evt hvordan kan jeg søke opp denne problemstillingen på Google for å få hjelp? Blir smågal av dette Anonymkode: 7d9a3...8f4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #8 Skrevet 3. oktober 2016 6 minutter siden, Bossa Nova skrev: https://www.facebook.com/help/ Går liksom ikke an å stille spørsmål der, bare gå etter "vanlig stilte spørsmål" og lese svarene på dem. Prøvde å skrive til dem men fikk da opp at Facebook ikke kan svare enkeltindivider. Anonymkode: 7d9a3...8f4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #9 Skrevet 3. oktober 2016 Har dere prøvd å unfriende hverandre for så å legge hverandre til igjen? Anonymkode: 66c78...3e0
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #10 Skrevet 3. oktober 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dere prøvd å unfriende hverandre for så å legge hverandre til igjen? Anonymkode: 66c78...3e0 Prøvde, men funket ikke. Anonymkode: 7d9a3...8f4
tilriltunge Skrevet 3. oktober 2016 #11 Skrevet 3. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen andre steder jeg kan henvende meg for å få hjelp? Evt hvordan kan jeg søke opp denne problemstillingen på Google for å få hjelp? Blir smågal av dette Anonymkode: 7d9a3...8f4 Er noen forslag her du kan vudere å prøve. https://www.facebook.com/help/community/question/?id=4053603143809 https://www.facebook.com/help/community/question/?id=4053603143809 Søkte på "i can't tag my friend in my facebook status", du kan prøve å google det eller noe lignende kanskje?:) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå