Gå til innhold

Min 14 åring er interessert i en 20 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: 2cdb5...0a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutt eller jente? Det er ikke unaturlig at unge gutter finner interesse i litt eldre jenter. Det samme er det nok med jenter. Og hva kan vi som foreldre gjøre? Ikke så mye egentlig. Annet en og ta en god samtale om aldersforskjell. Men min erfaring fra jeg selv var ung, er at det ikke hadde store verdien. Jeg måtte selv erfare.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: 2cdb5...0a1

La dem kose?

Anonymkode: 1b466...fba

• Liker 3
Skrevet

Interessert som i "forelsket i"? Det er jo ikke så uvanlig, spesielt om 20-åringen er kjendis.

Anonymkode: 67c87...9af

• Liker 2
Skrevet

Har han interesse av henne?

Anonymkode: 9dae6...686

Skrevet

Det er jo helt greit at en 14-åring er interessert i en 20-åring. Men det er ikke greit om en 20-åring er interessert i en 14-åring.

• Liker 13
Skrevet

DET ER PEDOFILI RING BARNEFJERNET ! :angry:

Gjest SuperSonic
Skrevet

At hun er forelsket i en eldre kar er ikke unormalt. Det er derimot for stor aldersforskjell, og ikke minst at hun er under seksuell lavalder, at dette forholdet burde ikke oppmuntres. Viser han interesse for henne, så sier det vel sitt om hvilken type dette er. 

Skrevet

Eldgammalt nytt at jenter i den alderen liker eldre gutter.

Det gjorde nok du, også.  😊

• Liker 3
Skrevet

Så lenge 20 åringen ikke viser en interesse for 14 åringen så er det jo ikke et problem. :) Vi har vel alle hatt sansen for en eldre kjekkas i ung alder.

• Liker 12
Skrevet

Hvorfor går dere utifra at det er jente?

Det kan godt være en gutt, var betatt av eldre jenter i den alderen-

Anonymkode: e5653...9bc

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Cashbah skrev:

Det er jo helt greit at en 14-åring er interessert i en 20-åring. Men det er ikke greit om en 20-åring er interessert i en 14-åring.

Veldig enig. 14-åringens interesse er normal, veldig vanlig og ingenting å bekymre seg over, uansett hvem som er av hvilket kjønn. Det er først når 20-åringen gjengjelder interessen at det er på tide med en alvorsprat. 

Anonymkode: 494db...5b6

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, anonym5000 skrev:

ÅÅh slutt a!

Hvor står det at 20-åringen er interessert i 14-åringen og at de har sex sammen?

• Liker 4
Gjest undulater
Skrevet

Du skal ikke gjøre en damn ting, dersom det bare er slik at barnet ditt på 14 er forelsket i en 20'åring. Det er helt normalt, og noe du sikkert var selv, om du klarer å friske opp hukommelsen litt. Saken stiller seg anderledes dersom denne 20'åringen innleder en seksuell relasjon, eller kommer med slike tilnærminger, til barnet ditt. Da, og først da skal du blande deg inn. 

Gjest undulater
Skrevet
På 3.10.2016 den 16.02, anonym5000 skrev:

Hva snakker du om? Er det pedofili at en 14'åring forelsker seg i en på 20? Isåfall tror jeg du har missforstått begrepet pedofili.

Skrevet
1 time siden, Halldir skrev:

Hva snakker du om? Er det pedofili at en 14'åring forelsker seg i en på 20? Isåfall tror jeg du har missforstått begrepet pedofili.

Hvem bryr seg. la oss tra opp døde tråder som vært det snart en uke.

men ts som ikke skrive, døds intressant! JESES!

Du må vel hva meg ikke gjenta heller hva en annen bruker alllerede har sagt vel!!

Gjest undulater
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du må vel hva meg ikke gjenta heller hva en annen bruker alllerede har sagt vel!!

Ro deg ned a påsan, gå og grin et annet sted.

Endret av Halldir
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klo:

Anonymkode: 9dae6...686

• Liker 2
Skrevet
På 3.10.2016 den 16.02, anonym5000 skrev:

Det heter Barnevernet

• Liker 1
Skrevet

Som forelder er det vel en del av pakken at man snakker med barna sine, lytter til dem og finner ut hvor skoen i så fall trykker liksom, om denne 20 åringen har gitt noen signaler, om det er en-veis eller ikke osv osv.. Samtidig må man vel som forelder ha i bakhodet hvor moden denne 14 åringen er når man snakker sammen, er dette et barn som er reflektert og skjønner at 6 år er mye når man er 14 men ikke så mye når man er 40 osv.. Men ja, du skal snakke med - ikke til, barnet ditt - og husk å lytte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...