Purrmaid Skrevet 3. oktober 2016 #1 Skrevet 3. oktober 2016 Hei jenter, Jeg skal gifte meg i slutten av November, Torsdag 24 November for å være presis, først så skulle vi ikke ha noe fest eller noe som helst. Eneste grunn til at vi fortalte det til folk var at vi måtte ha en person hver til å signere papirer. Min kjæres søster, som da er hans vitne, og som jeg er ganske sikker på aldri har likt meg, ble utrolig glad. Jeg hadde forventet alt annet fra henne, men ikke en så sterk glede. Deretter ble det ganske klart at vi bare måtte ha en bryllupsmiddag. Ikke så mye for oss, men for våre nærmeste og kjære. Så ja, her sitter jeg med under 2 måneder igjen på å planlegge en bryllupsmiddag. Jeg vet at folk flest bruker et år på å planlegge dette, så det høres kanskje litt vanskelig ut. På den positive siden så vil det være et veldig lite selskap. Gjestelisten er ikke 100% enda, men med den nærmeste familie og venner så blir vi 8-13 personer. Så da kommer vi til hvorfor jeg er her, jeg har litt problemer med festlokaler. Jeg bor i Ås, som er 30min med tog utenfor Oslo. Og i Oslo er det MANGE lokaler, til alle slags priser. Men jeg vil ikke helt ha en middag der inne, av de 8-13 personer som kommer, så er det bare to som bor i Oslo. Jeg har tittet og tittet og tittet på festlokaler i Oslo, og har funnet flere jeg liker, men da blir valget: Kjøre og ikke drikke, eller ta tog og så trikk til lokalet. Det høres grusomt ut for meg. Jeg vil mye heller ha noe nærmere, noe mer lokalt. Så at alle kan drikke, slappe av, og ikke uroe seg om hvordan de kommer seg hjem igjen den kvelden. Men jeg har litt problemer med å finne lokaler i nærheten å leie. Og så kom ideen! Festtelt i hagen. Men, vil det bli for kaldt? Har noen erfaring? Jeg vet at flere som leier ut festtelt også leier ut gasovner og slikt. men jeg vet da ikke HVOR varmt det faktisk blir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå