Gå til innhold

.

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

.

Endret av Jacklost
Videoannonse
Annonse
Gjest Benja Golden
Skrevet

De eneste forum man burde få skrive som anonym er de som er i denne kategorien "Familie, samliv og seksualitet" og Kropp og Helse og Forbruker, Jus og Økonomi

Alle andre steder burde den fjernes.

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

.

Endret av Jacklost
Skrevet
1 time siden, Jakku Ushinawa skrev:

Det er lenge siden jeg lagde min forrige tråd om dette og da var et stort flertall for nei, jeg er nysgjerrig på hva folk vil stemme nå, jeg personlig har ikke noe imot funksjonen lenger da jeg har opplevd at mange under ab er hyggelige :) 

Slik jeg ser KG så er det så mange ufine pøbler her at jeg blir overrasket om det skulle bli ja. Forumet strømmer over av AB pøbler som kun sjikanerer og driver på med persondebatt. På den måten blir vi alle noen ufine vesener. Så at MOD aksepterer denne AB funksjonen forstår jeg ikke.

Skrevet

Syns ikke det. Da vil det bli enda stillere her inne..

Anonymkode: 2d661...db4

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

.

Endret av Jacklost
Skrevet

Overhodet ikke. Jeg skriver godt over halvparten at innleggene mine som anonym sånn at de ikke skal kunne knyttes opp til brukernavnet mitt og gjøre meg gjenkjennelig ved søk på det. Hadde det ikke vært mulig med AB så hadde jeg heller ikke svart men noe annet enn generelle betraktninger i trådene.

Anonymkode: 08773...fe1

• Liker 3
Skrevet

Absolutt ikke. OK at den er fjernet fra rampelys, men det burde også være unntaket.

• Liker 2
Skrevet

Ja. Unntaket burde være når man oppretter tråder som omhandler seksualitet eller samliv, der man ikke vil ønske å utlevere seg selv. Å bruke anonym bruker i en politisk diskusjon fremstår temmelig meningsløst slik jeg ser det, og er nok noe av grunnen, i tillegg til veldig lave krav til saklig diskusjon, at nivået her ofte blir temmelig lavt. 

• Liker 1
Skrevet

Bryr meg ikke så mye. Men jeg tenker om den fjernes vil forumet raskt bli et ganske tamt strikke- og moteforum for kvinner som liker å pludre seg imellom og som liker å sladre om bloggere. Tror en del hadde forsvunnet, men det hadde alltids dukket opp noen nye som likte den nye atmosfæren.

Anonymkode: 11f49...4dd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...