Gjest Benja Golden Skrevet 3. oktober 2016 #1 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg synes det er helt greit og banke opp kvinner som forgriper seg på barn. og ja det er også greit og banke opp menn som forgriper seg på barn. De som er uenige med dette støtter i mine øyne overgrep mot barn.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #2 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg synes ikke det er greit å banke om noen. At du har forskrudde tanker om mennesker som er i mot vold kunne ikke jeg brydd meg mindre om. Anonymkode: 16918...0cf 9
Gjest Benja Golden Skrevet 3. oktober 2016 #3 Skrevet 3. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke det er greit å banke om noen. At du har forskrudde tanker om mennesker som er i mot vold kunne ikke jeg brydd meg mindre om. Anonymkode: 16918...0cf Jeg er ikke for vold. Men jeg synes ikke det er galt og banke opp folk som forgriper seg på barn.
lovedrug Skrevet 3. oktober 2016 #4 Skrevet 3. oktober 2016 Helt enig,de fortjener bare faenskap resten av livet. 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #5 Skrevet 3. oktober 2016 Synes det er greit uansett jeg folk må nå tåle noe. Anonymkode: 13284...2c1 2
Nøste~ Skrevet 3. oktober 2016 #6 Skrevet 3. oktober 2016 Selvfølgelig. Mange tenker slik. Bare se på Brasil og fengslene der. Blir du dømt for å ha forgrepet deg på barn så kan du likså godt ta ditt eget liv før du havner inne i fengselet.
Jerry Lee Skrevet 3. oktober 2016 #7 Skrevet 3. oktober 2016 Her er jeg enig...selvom jeg er i mot vold. Overgripere fortjener herlig juling..lenge og heftig. 1
Forundret.. Skrevet 3. oktober 2016 #8 Skrevet 3. oktober 2016 Ser ingen vits i å kaste bort tid på å banke opp overgripere. Jeg synes vi kunne tatt knekken på dem i stedet. 1
Gothminister Skrevet 3. oktober 2016 #9 Skrevet 3. oktober 2016 1 time siden, Benja Golden skrev: Jeg synes det er helt greit og banke opp kvinner som forgriper seg på barn. og ja det er også greit og banke opp menn som forgriper seg på barn. De som er uenige med dette støtter i mine øyne overgrep mot barn. Ja kan jo ikke se noe problem med og utøve vold mot personer som forgriper seg på barn. Men det er også mange andre situasjoner der vold kan være nyttig og bruke.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #11 Skrevet 3. oktober 2016 5 minutter siden, Gothminister skrev: Ja kan jo ikke se noe problem med og utøve vold mot personer som forgriper seg på barn. Men det er også mange andre situasjoner der vold kan være nyttig og bruke. Og du kan nevne i fleng....? Anonymkode: afee6...ec4
Gothminister Skrevet 3. oktober 2016 #12 Skrevet 3. oktober 2016 1 minutt siden, makkapakka skrev: men det løser ikke problemet.. Nei men det løser problemet rundt den ene personen. Vi har ingen ting som vil løse problemet med at folk misbruker barn. Men vi kan fjerne individene en for en. Problemet i det norske samfunn er at alle idioter, overgripere, voldsmenn, drapsmenn osv. har rettigheter og skal ivaretas og behandles som mennesker.
Haru Skrevet 3. oktober 2016 #13 Skrevet 3. oktober 2016 7 timer siden, makkapakka skrev: men det løser ikke problemet.. kommer helt an på situasjonen. om du griper inn like før mishandlingen skjer så redder du et barn en liten seier er bedre enn ingen
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #14 Skrevet 4. oktober 2016 Vet ikke om grisebank er nok ... jeg heller mer mot inkvisitoriske torturmetoder. Anonymkode: 0bd46...8ed 1
Jerry Lee Skrevet 4. oktober 2016 #15 Skrevet 4. oktober 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om grisebank er nok ... jeg heller mer mot inkvisitoriske torturmetoder. Anonymkode: 0bd46...8ed 👍
MajorasMaske Skrevet 4. oktober 2016 #16 Skrevet 4. oktober 2016 Vold er aldri greit så der tar du feil.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #17 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg synes at om en ektefelle/partner/eks hadde drept den andre etter at den andre hadde skjendet eller drept barnet deres burde vedkommende bli frikjent som handling gjort i nødverge. Anonymkode: 3db5c...0d2 1
MajorasMaske Skrevet 4. oktober 2016 #18 Skrevet 4. oktober 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes at om en ektefelle/partner/eks hadde drept den andre etter at den andre hadde skjendet eller drept barnet deres burde vedkommende bli frikjent som handling gjort i nødverge. Anonymkode: 3db5c...0d2 Det er fordi du ikke vet hva nødverge innebærer. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #19 Skrevet 4. oktober 2016 Det er aldri ok å banke opp noen, med unntak av i nødverge. Anonymkode: 749fc...dcb 2
Gjest Coolaid Skrevet 4. oktober 2016 #20 Skrevet 4. oktober 2016 På 3.10.2016 den 13.27, Benja Golden skrev: Jeg synes det er helt greit og banke opp kvinner som forgriper seg på barn. og ja det er også greit og banke opp menn som forgriper seg på barn. De som er uenige med dette støtter i mine øyne overgrep mot barn. Vi som er uenig i dette støtter rettsstaten Norge. Det er umodent og bruk av hersketeknikk å forteller at mennesker med andre meninger enn dine er pedofile. Ikke akkurat saklig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå