Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei nå er det like før jeg går på veggen her! 
Jeg og kjæresten har lenge gått å gledet oss til sydentur nå til helgen, men så har selvfølgelig nsb nå streik. Jeg har vært i kontakt med NSB og de sier at det er lite de kan få gjort. Og at det ikke er sikkert mitt tog blir tatt ut til streik. Men hva om det skjer? og jeg sitter her med en sydentur uten avbestillingsforsikring og 12 tusen fattigere? 
Hva kan jeg gjøre, toget mitt går klokken 17.00 fra Oppdal stasjon og flyet klokken 08.30 fredags morgen. 
Jeg har sjekket alle haik sider på facebook, og skrevet status på de sidene, samt har jeg sjekke alt av buss men er ingen busser som går. 
Hva kan jeg gjøre, eventuelt om det er noen her inne som kjører forbi Oppdal denne dagen og skal forbi gardemoen? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Baremenneske
Skrevet

Kanskje ringt til reiseselskapet og hørt deg litt for hos dem? Eventuelt fortalt om situasjonen og spurt om det var mulig få avbestillingsforsikring likevel?? 

Skrevet

Har snakket med de, og de kan dessverre ikke gi meg noe som helst i reiseforsikring nå. 

Mvh 
Ts 

Skrevet
8 minutter siden, Heihei94 skrev:

Hei nå er det like før jeg går på veggen her! 
Jeg og kjæresten har lenge gått å gledet oss til sydentur nå til helgen, men så har selvfølgelig nsb nå streik. Jeg har vært i kontakt med NSB og de sier at det er lite de kan få gjort. Og at det ikke er sikkert mitt tog blir tatt ut til streik. Men hva om det skjer? og jeg sitter her med en sydentur uten avbestillingsforsikring og 12 tusen fattigere? 
Hva kan jeg gjøre, toget mitt går klokken 17.00 fra Oppdal stasjon og flyet klokken 08.30 fredags morgen. 
Jeg har sjekket alle haik sider på facebook, og skrevet status på de sidene, samt har jeg sjekke alt av buss men er ingen busser som går. 
Hva kan jeg gjøre, eventuelt om det er noen her inne som kjører forbi Oppdal denne dagen og skal forbi gardemoen? :)

Ta taxi?
Er det noen dere kjenner som kunne kjørt dere mot en sum penger?

Skrevet
Akkurat nå, Kajal skrev:

Ta taxi?
Er det noen dere kjenner som kunne kjørt dere mot en sum penger?

Det blir litt dyrt å reise med taxi over 60mil :/ 
Er jo alltid mulighet for å betale noen, men det blir litt vell langt for de fleste kan jeg tenke meg, 

Skrevet

Eventuelt om noen kunne kjørt dere til et sted det går buss fra i nærheten/ta taxi til nærmeste sted som har bussforbindelse.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Heihei94 skrev:

Det blir litt dyrt å reise med taxi over 60mil :/ 
Er jo alltid mulighet for å betale noen, men det blir litt vell langt for de fleste kan jeg tenke meg, 

Jeg fikk sjekket hvor langt det var ja. Men se det andre svaret over her. Det må da finnes bussforbindelse sørover ikke så langt unna vel?

Skrevet
12 minutter siden, Kajal skrev:

Jeg fikk sjekket hvor langt det var ja. Men se det andre svaret over her. Det må da finnes bussforbindelse sørover ikke så langt unna vel?

Skal se over hva som fins :)

Skrevet

Er dessverre ingen busser som går, virker heller ikke som at nsb vil hjelpe med noe som helst heller. 

Skrevet

Skaff deg leiebil

Skrevet

Ingen av oss har lappen... 

Skrevet

vi må ta reise torsdag etter kl16.00. For flyet går fra gardemoen klokken 08.30 fredags morgen. 

Skrevet

Kommer du deg til Værnes da? Det er jo en mulighet med fly. Billigere enn buss er det og. 

Skrevet

Kan du ikke legge det ut som en småjobb på finn? Å kjøre dere, mener jeg? Evt kjøre dere til nærmeste mulighet for å reise kollektivt? 

Skrevet
6 minutter siden, stjernefrukt skrev:

Kan du ikke legge det ut som en småjobb på finn? Å kjøre dere, mener jeg? Evt kjøre dere til nærmeste mulighet for å reise kollektivt? 

Har lagt ut på diverse sider :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...