Heihei94 Skrevet 3. oktober 2016 #1 Skrevet 3. oktober 2016 Hei nå er det like før jeg går på veggen her! Jeg og kjæresten har lenge gått å gledet oss til sydentur nå til helgen, men så har selvfølgelig nsb nå streik. Jeg har vært i kontakt med NSB og de sier at det er lite de kan få gjort. Og at det ikke er sikkert mitt tog blir tatt ut til streik. Men hva om det skjer? og jeg sitter her med en sydentur uten avbestillingsforsikring og 12 tusen fattigere? Hva kan jeg gjøre, toget mitt går klokken 17.00 fra Oppdal stasjon og flyet klokken 08.30 fredags morgen. Jeg har sjekket alle haik sider på facebook, og skrevet status på de sidene, samt har jeg sjekke alt av buss men er ingen busser som går. Hva kan jeg gjøre, eventuelt om det er noen her inne som kjører forbi Oppdal denne dagen og skal forbi gardemoen?
Gjest Baremenneske Skrevet 3. oktober 2016 #2 Skrevet 3. oktober 2016 Kanskje ringt til reiseselskapet og hørt deg litt for hos dem? Eventuelt fortalt om situasjonen og spurt om det var mulig få avbestillingsforsikring likevel??
Heihei94 Skrevet 3. oktober 2016 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2016 Har snakket med de, og de kan dessverre ikke gi meg noe som helst i reiseforsikring nå. Mvh Ts
Kajal Skrevet 3. oktober 2016 #4 Skrevet 3. oktober 2016 8 minutter siden, Heihei94 skrev: Hei nå er det like før jeg går på veggen her! Jeg og kjæresten har lenge gått å gledet oss til sydentur nå til helgen, men så har selvfølgelig nsb nå streik. Jeg har vært i kontakt med NSB og de sier at det er lite de kan få gjort. Og at det ikke er sikkert mitt tog blir tatt ut til streik. Men hva om det skjer? og jeg sitter her med en sydentur uten avbestillingsforsikring og 12 tusen fattigere? Hva kan jeg gjøre, toget mitt går klokken 17.00 fra Oppdal stasjon og flyet klokken 08.30 fredags morgen. Jeg har sjekket alle haik sider på facebook, og skrevet status på de sidene, samt har jeg sjekke alt av buss men er ingen busser som går. Hva kan jeg gjøre, eventuelt om det er noen her inne som kjører forbi Oppdal denne dagen og skal forbi gardemoen? Ta taxi? Er det noen dere kjenner som kunne kjørt dere mot en sum penger?
Heihei94 Skrevet 3. oktober 2016 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2016 Akkurat nå, Kajal skrev: Ta taxi? Er det noen dere kjenner som kunne kjørt dere mot en sum penger? Det blir litt dyrt å reise med taxi over 60mil :/ Er jo alltid mulighet for å betale noen, men det blir litt vell langt for de fleste kan jeg tenke meg,
Kajal Skrevet 3. oktober 2016 #6 Skrevet 3. oktober 2016 Eventuelt om noen kunne kjørt dere til et sted det går buss fra i nærheten/ta taxi til nærmeste sted som har bussforbindelse. 1
Kajal Skrevet 3. oktober 2016 #7 Skrevet 3. oktober 2016 4 minutter siden, Heihei94 skrev: Det blir litt dyrt å reise med taxi over 60mil :/ Er jo alltid mulighet for å betale noen, men det blir litt vell langt for de fleste kan jeg tenke meg, Jeg fikk sjekket hvor langt det var ja. Men se det andre svaret over her. Det må da finnes bussforbindelse sørover ikke så langt unna vel?
Heihei94 Skrevet 3. oktober 2016 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2016 12 minutter siden, Kajal skrev: Jeg fikk sjekket hvor langt det var ja. Men se det andre svaret over her. Det må da finnes bussforbindelse sørover ikke så langt unna vel? Skal se over hva som fins
Heihei94 Skrevet 3. oktober 2016 Forfatter #9 Skrevet 3. oktober 2016 Er dessverre ingen busser som går, virker heller ikke som at nsb vil hjelpe med noe som helst heller.
Petra75 Skrevet 3. oktober 2016 #12 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg nekter å tro at det ikke går en buss fra Oppdal til Gardermoen en eller annen gang mellom nå og fredag. https://www.google.no/?gws_rd=ssl#q=buss+oppdal+oslo 1
Gjest kira87 Skrevet 3. oktober 2016 #13 Skrevet 3. oktober 2016 http://lavprisekspressen.no/index.php/lpe/rutetider#
Heihei94 Skrevet 3. oktober 2016 Forfatter #14 Skrevet 3. oktober 2016 vi må ta reise torsdag etter kl16.00. For flyet går fra gardemoen klokken 08.30 fredags morgen.
Gjest kira87 Skrevet 3. oktober 2016 #15 Skrevet 3. oktober 2016 Kommer du deg til Værnes da? Det er jo en mulighet med fly. Billigere enn buss er det og.
stjernefrukt Skrevet 3. oktober 2016 #16 Skrevet 3. oktober 2016 Kan du ikke legge det ut som en småjobb på finn? Å kjøre dere, mener jeg? Evt kjøre dere til nærmeste mulighet for å reise kollektivt?
Heihei94 Skrevet 3. oktober 2016 Forfatter #17 Skrevet 3. oktober 2016 6 minutter siden, stjernefrukt skrev: Kan du ikke legge det ut som en småjobb på finn? Å kjøre dere, mener jeg? Evt kjøre dere til nærmeste mulighet for å reise kollektivt? Har lagt ut på diverse sider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå