AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #1 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg hadde eggløsning på lørdag, (brukte el-test). Beklager ekle detaljer, men i dag 2 dpo har jeg veldig våt utflod noe jeg eller aldri pleier å ha. Er dette normalt? Tenker om det kan være noe "galt" eller kan det være et tegn på at noe skjer med tanke på en graviditet? Anonymkode: a7adf...e10
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #2 Skrevet 3. oktober 2016 Hva slags type utflod er det? Er den tøyelig? Vannete? det er for tidlig å få utflod som tegn på graviditet 2dpo, det skjer først når skjedeveggene begynner å forandre seg, som følge av forhøyet HCG (svangerskap), gjerne rundt positiv test. Ulik type mengde og type utflod mellom EL og mens er helt normalt - men kan også være et tegn på sopp. Anonymkode: 0856b...72e 1
Gjest morhjertegod Skrevet 3. oktober 2016 #3 Skrevet 3. oktober 2016 (endret) Helt vanlig etter eggeløsning, blank utflod. Gynekolog min som fortalte meg dette en gang. Endret 3. oktober 2016 av morhjertegod Feil svar
N85 Skrevet 3. oktober 2016 #4 Skrevet 3. oktober 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags type utflod er det? Er den tøyelig? Vannete? det er for tidlig å få utflod som tegn på graviditet 2dpo, det skjer først når skjedeveggene begynner å forandre seg, som følge av forhøyet HCG (svangerskap), gjerne rundt positiv test. Ulik type mengde og type utflod mellom EL og mens er helt normalt - men kan også være et tegn på sopp. Anonymkode: 0856b...72e Enig. 8 minutter siden, morhjertegod skrev: Helt vanlig etter eggeløsning, egg som ikke er befruktet kommer ut med en tynn blank utflod. Nei, dette stemmer da ikke.. hvor har du dette fra? Til ts: eggløsninga kommer normalt 24-48 t etter positiv el-test. Så hvis testen var pos på lørdag kan det være du har eggløsning i dag og at dette er årsak til utfloden. Særlig hvis det er typisk el-slim. Hvis du hadde pos test på torsdag/fredag, kan el likevel være forsinka slik at den kom i dag. Eller som nevnt over kan dette være normale variasjoner i utfloden som ikke betyr noenting. Det er for tidlig med graviditetssymptomer. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #5 Skrevet 3. oktober 2016 Tusen takk for svar alle sammen. Jeg hadde negativ el test lørdags måren, så regner med at eggløsningen skjedda ila lørdagen. Jeg har som sagt aldri hatt så mye utflod etter eggløsning før. Den er ganske våt og blank😜 Den kroppen lever sitt eget liv☺️ Anonymkode: a7adf...e10
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #6 Skrevet 3. oktober 2016 29 minutter siden, morhjertegod skrev: Helt vanlig etter eggeløsning, egg som ikke er befruktet kommer ut med en tynn blank utflod. Trodde det ubefruktet egget kom ut med mensen jeg? Anonymkode: a7adf...e10
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #7 Skrevet 3. oktober 2016 Min utflod endret seg ikke før siste trimester på slutten sånn apropos tegn på graviditet Anonymkode: 064c2...d46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå