Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hvilke positive ting kan man si om det å jobbe på sykehjem?

Anonymkode: 72a6c...810

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sosialt

gleden over å hjelpe

Anonymkode: 1259f...833

• Liker 1
Skrevet

Jobbet på sykehjem som ufaglært assistent i et år, og elsket jobben. Måtte dessverre slutte pga sykdom, men det er den jobben jeg savner mest. Trivdes utrolig godt der! Jobbet før i hjemmesykepleie også, så jeg sammenligner også de to tingene. Noen punkter:

• Dagene går utrolig fort, fordi det er så mye å gjøre. Du kjeder deg aldri på jobb :) 
  • Du blir virkelig glad i pasientene dine, du får langvarig forhold til dem. 
  • Lærer utrolig mye om "gamledager", det er alltid spennende å høre historiene de forteller. 
  • Jeg var veldig heldig med mine kolleger, vi hadde det gøy og trivelig på jobb.
  • Noen pasienter setter se virklig i hjertet ditt, og du gleder deg til å komme på jobb etter noen dager borte for å treffe nettopp de pasientene. 
  • Du gjør noe meningsfullt. 
  • Du får brukt deg selv på så mange forskjellige måter, for hver pasient trenger forskjellige ting

Anonymkode: f84f6...20e

• Liker 3
Skrevet
På 10/4/2016 den 1.26, AnonymBruker skrev:

Jobbet på sykehjem som ufaglært assistent i et år, og elsket jobben. Måtte dessverre slutte pga sykdom, men det er den jobben jeg savner mest. Trivdes utrolig godt der! Jobbet før i hjemmesykepleie også, så jeg sammenligner også de to tingene. Noen punkter:

• Dagene går utrolig fort, fordi det er så mye å gjøre. Du kjeder deg aldri på jobb :) 
  • Lærer utrolig mye om "gamledager", det er alltid spennende å høre historiene de forteller. 
  • Jeg var veldig heldig med mine kolleger, vi hadde det gøy og trivelig på jobb.
  • Noen pasienter setter se virklig i hjertet ditt, og du gleder deg til å komme på jobb etter noen dager borte for å treffe nettopp de pasientene. 
  • Du får brukt deg selv på så mange forskjellige måter, for hver pasient trenger forskjellige ting

aw :)

Skrevet
På 10/4/2016 den 1.26, AnonymBruker skrev:

Skal snart ut i praksis på sykehjem. Håper jeg får en like fin opplevelse som deg :) Dette var oppmuntrende lesning.

Anonymkode: 46082...389

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...