AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #1 Skrevet 3. oktober 2016 Hei. Hvilke positive ting kan man si om det å jobbe på sykehjem? Anonymkode: 72a6c...810
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #2 Skrevet 3. oktober 2016 Sosialt gleden over å hjelpe Anonymkode: 1259f...833 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #3 Skrevet 3. oktober 2016 Jobbet på sykehjem som ufaglært assistent i et år, og elsket jobben. Måtte dessverre slutte pga sykdom, men det er den jobben jeg savner mest. Trivdes utrolig godt der! Jobbet før i hjemmesykepleie også, så jeg sammenligner også de to tingene. Noen punkter: Dagene går utrolig fort, fordi det er så mye å gjøre. Du kjeder deg aldri på jobb Du blir virkelig glad i pasientene dine, du får langvarig forhold til dem. Lærer utrolig mye om "gamledager", det er alltid spennende å høre historiene de forteller. Jeg var veldig heldig med mine kolleger, vi hadde det gøy og trivelig på jobb. Noen pasienter setter se virklig i hjertet ditt, og du gleder deg til å komme på jobb etter noen dager borte for å treffe nettopp de pasientene. Du gjør noe meningsfullt. Du får brukt deg selv på så mange forskjellige måter, for hver pasient trenger forskjellige ting Anonymkode: f84f6...20e 3
Puselusk Skrevet 6. oktober 2016 #4 Skrevet 6. oktober 2016 På 10/4/2016 den 1.26, AnonymBruker skrev: Jobbet på sykehjem som ufaglært assistent i et år, og elsket jobben. Måtte dessverre slutte pga sykdom, men det er den jobben jeg savner mest. Trivdes utrolig godt der! Jobbet før i hjemmesykepleie også, så jeg sammenligner også de to tingene. Noen punkter: Dagene går utrolig fort, fordi det er så mye å gjøre. Du kjeder deg aldri på jobb Du blir virkelig glad i pasientene dine, du får langvarig forhold til dem. Lærer utrolig mye om "gamledager", det er alltid spennende å høre historiene de forteller. Jeg var veldig heldig med mine kolleger, vi hadde det gøy og trivelig på jobb. Noen pasienter setter se virklig i hjertet ditt, og du gleder deg til å komme på jobb etter noen dager borte for å treffe nettopp de pasientene. Du gjør noe meningsfullt. Du får brukt deg selv på så mange forskjellige måter, for hver pasient trenger forskjellige ting Anonymkode: f84f6...20e aw
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #5 Skrevet 6. oktober 2016 På 10/4/2016 den 1.26, AnonymBruker skrev: Jobbet på sykehjem som ufaglært assistent i et år, og elsket jobben. Måtte dessverre slutte pga sykdom, men det er den jobben jeg savner mest. Trivdes utrolig godt der! Jobbet før i hjemmesykepleie også, så jeg sammenligner også de to tingene. Noen punkter: Dagene går utrolig fort, fordi det er så mye å gjøre. Du kjeder deg aldri på jobb Du blir virkelig glad i pasientene dine, du får langvarig forhold til dem. Lærer utrolig mye om "gamledager", det er alltid spennende å høre historiene de forteller. Jeg var veldig heldig med mine kolleger, vi hadde det gøy og trivelig på jobb. Noen pasienter setter se virklig i hjertet ditt, og du gleder deg til å komme på jobb etter noen dager borte for å treffe nettopp de pasientene. Du gjør noe meningsfullt. Du får brukt deg selv på så mange forskjellige måter, for hver pasient trenger forskjellige ting Anonymkode: f84f6...20e Skal snart ut i praksis på sykehjem. Håper jeg får en like fin opplevelse som deg Dette var oppmuntrende lesning. Anonymkode: 46082...389
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå