Iguana Skrevet 3. oktober 2016 #1 Del Skrevet 3. oktober 2016 Har skjært ananas i biter, hvor lenge holder de seg? Tenkte bruke i smoothies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #2 Del Skrevet 3. oktober 2016 Hvis du har fryst de holder de seg lenge Anonymkode: d4539...9e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iguana Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 16. oktober 2016 På 3.10.2016 den 13.20, AnonymBruker skrev: Hvis du har fryst de holder de seg lenge Anonymkode: d4539...9e7 Hvor lenge er lenge? :D Vel, jeg skal lage meg smoothies ofte nå, så de forsvinner vel fort tenker jeg Noen som har gode oppskrifter på smoothies med ananas i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 16. oktober 2016 #4 Del Skrevet 16. oktober 2016 Akkurat nå, Iguana skrev: Hvor lenge er lenge? :D Vel, jeg skal lage meg smoothies ofte nå, så de forsvinner vel fort tenker jeg Noen som har gode oppskrifter på smoothies med ananas i? Grønne smoothies er veldig godt med ananas i fordi det fjerner den bitre smaken til f.eks. grønnkål eller spinat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #5 Del Skrevet 16. oktober 2016 Ananas er ikke egnet til å fryse, den smaker fy etterpå. Prøv noen få biter og smak før du fryser mengder. Anonymkode: 9488a...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #6 Del Skrevet 16. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ananas er ikke egnet til å fryse, den smaker fy etterpå. Prøv noen få biter og smak før du fryser mengder. Anonymkode: 9488a...4bc Jo, de selger jo ferdige "mikser" til smoothies, med ananas og lignende. Så jeg tror det funker bankers Anonymkode: 1451d...94b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 16. oktober 2016 #7 Del Skrevet 16. oktober 2016 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ananas er ikke egnet til å fryse, den smaker fy etterpå. Prøv noen få biter og smak før du fryser mengder. Anonymkode: 9488a...4bc Det smaker ikke spesielt mye dersom det er helt frossent, men dersom man tiner det i 20 min så går det greit. Er viktig å sjekke om ananasen er søt og moden før man fryser den da. Endret 16. oktober 2016 av Fredsmegleren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iguana Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter #8 Del Skrevet 16. oktober 2016 1 time siden, Fredsmegleren skrev: Det smaker ikke spesielt mye dersom det er helt frossent, men dersom man tiner det i 20 min så går det greit. Er viktig å sjekke om ananasen er søt og moden før man fryser den da. Ja, på de ferdige posene står det at de bør tines i ca. en halvtime før man bruker til smoothie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #9 Del Skrevet 16. oktober 2016 2 timer siden, Iguana skrev: Hvor lenge er lenge? :D Vel, jeg skal lage meg smoothies ofte nå, så de forsvinner vel fort tenker jeg Noen som har gode oppskrifter på smoothies med ananas i? Hvis du lager det jevnlig så trenger du ikke bekymre deg for holdbarheten:) Noen tips på smoothie med ananas. - Kokosmelk, ananas og banan - Ananas, yoghurt naturell og mango - Ananas og jordbær Anonymkode: d4539...9e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå