Gjest Supersol Skrevet 3. oktober 2016 #1 Skrevet 3. oktober 2016 24×6 =144 lange timer.... Teller timer i denne tråden
Millimani Skrevet 3. oktober 2016 #2 Skrevet 3. oktober 2016 Hva gjør du på KG da? Er det AB-funksjonen du savner?
Gjest Supersol Skrevet 3. oktober 2016 #5 Skrevet 3. oktober 2016 Får kanskje svar i morgen tidlig hvis ikke personen som skal gi meg svar er på ferie.
Gjest Supersol Skrevet 3. oktober 2016 #7 Skrevet 3. oktober 2016 1 time siden, Guarana skrev: Hva ventet du på? Vil ikke si. Vil ikke bli gjenkjent av folk som kjenner meg......
Gjest Supersol Skrevet 3. oktober 2016 #8 Skrevet 3. oktober 2016 1 time siden, Millimani skrev: Hva gjør du på KG da? Er det AB-funksjonen du savner? Savner den litt....
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #9 Skrevet 3. oktober 2016 Nok av disse trådene Anonymkode: 399b4...16e
Millimani Skrevet 3. oktober 2016 #10 Skrevet 3. oktober 2016 Klarer du å skrive som AB igjen? Det burde ikke vært tillatt i alle forum. Noen forum som f.eks. helse og økonomi , - ja, men ellers NEI. Feiginger de som bare skriver som AB
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #11 Skrevet 3. oktober 2016 12 timer siden, Millimani skrev: Klarer du å skrive som AB igjen? Det burde ikke vært tillatt i alle forum. Noen forum som f.eks. helse og økonomi , - ja, men ellers NEI. Feiginger de som bare skriver som AB Finnes vel allerede fleire tråder her på forumet, som handler om dette? Anonymkode: c566c...948
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #12 Skrevet 3. oktober 2016 12 timer siden, Millimani skrev: Klarer du å skrive som AB igjen? Det burde ikke vært tillatt i alle forum. Noen forum som f.eks. helse og økonomi , - ja, men ellers NEI. Feiginger de som bare skriver som AB Jeg er ikke feig. Bak mål av deg å angripe alle som bruker funksjonen. Skjerp deg Anonymkode: 399b4...16e
Millimani Skrevet 4. oktober 2016 #13 Skrevet 4. oktober 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke feig. Bak mål av deg å angripe alle som bruker funksjonen. Skjerp deg Anonymkode: 399b4...16e Jeg bruker funksjonen selv, men ikke hele tiden! Synes de som bruker bare AB-funksjonen er unødvendig feige. Jeg vet jo ikke om du bruker bare den. Vet godt at jeg ikke er alene om å synes det, og det er faktisk lov å ha ulike meninger! Men jeg sanker jo mer rykte-poeng med nicket mitt, enn jeg gjør som anonym bruker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå