pluttipott Skrevet 3. oktober 2016 #1 Skrevet 3. oktober 2016 ....DA MÅ VI SLÅ TIL! Skriv hva dere vil uten å være bekymret for at det skal komme en haug med AB-er og bade dere i sitt oppkast. 4
Capt. Obvious Skrevet 3. oktober 2016 #2 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg er faktisk enig. Uvant å ikke ha den tilgjengelig, men jeg tror forumet kan bli et bedre sted dersom man skrur den av der det er mulig. 2
Gjest Sly Skrevet 3. oktober 2016 #3 Skrevet 3. oktober 2016 Det har vel ikke blitt fritt fram for AB-hets her selv om funksjonen er midlertidig avslått?
anonym5000 Skrevet 3. oktober 2016 #4 Skrevet 3. oktober 2016 Denne tråden er definisjonen på oppkast du har ingenting og diskutere.
Gjest O.G. Skrevet 3. oktober 2016 #5 Skrevet 3. oktober 2016 La oss diskutere den her AB-funksjonen nu da.
pluttipott Skrevet 3. oktober 2016 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2016 13 minutter siden, Sly skrev: Det har vel ikke blitt fritt fram for AB-hets her selv om funksjonen er midlertidig avslått? Nei det håper jeg da virkelig ikke. 8 minutter siden, anonym5000 skrev: Denne tråden er definisjonen på oppkast du har ingenting og diskutere. 6 minutter siden, O.G. skrev: La oss diskutere den her AB-funksjonen nu da. Værsågod
Gjest Stringfellow1 Skrevet 3. oktober 2016 #7 Skrevet 3. oktober 2016 det kommer til å være temmelig dødt her, uten den anonym bruker-funksjonen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå