Butter Skrevet 3. oktober 2016 #1 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg fikk ikke tilbake El etter pille slutt og hadde svært ustabil menstruasjon. Gyn anbefalte meg å legge på meg. Jeg er ikke direkte undervektig, men i nedre ende av normalen. Jeg slet med å legge på meg, men oppdaget at mensen ble noe mer stabil om jeg bikket 60 kg, uten at jeg fikk el tilbake. Etter tre og et halvt år er jeg nå begynt på pergotime. Den første måneden merket jeg el, men var ikke inne for blodprøver. Fikk en normal, men litt kraftigere enn jeg er vant til, på dag 27. I pausemåneden merket jeg ikke el, men kan jo ha hatt uansett. Begynte å spotte på dag 26 og gjorde det frem til dag 29 da jeg fikk mensen som varte i ca seks timer. Gyn synes dette var noe rart, men la ikke noe større vekt på det. Så var det pergomåned igjen. Dag 12 var jeg inne for å sjekke modne egg, jeg hadde to. Fikk ovitrelle for igangsetting av el som jeg tok på dag 13. Jeg er derfor ganske sikker på at vi traff el rundt dag 14 - 15. Så fikk jeg TR på dag 23!? Nå har jo jeg slitt med lange sykluser og ville ha kortere, men trodde samtidig at pergo skulle gi en lengre lutealfase? Eller var dette ovitrelle? Noen som skjønner noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå