Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte først ei brio happy duo vogn til nr en. Den var tung og trille og var heller aldri fornøyd med sportsdelen, gutten seig bare ned i den uansett hva vi prøvde. 

Kjøpte ei brukt emmaljunga nitro city og det var en helt annen verden! Mye lettere og trille og sportsdelen føles mye bedre ut. Den vogna har vi desverre slitt ut. 

Så når vi skulle ha ny vogn til nr 2  nå var valget veldig enkelt, emmaljunga super nitro. Gleder meg til og ta den. i bruk! God kvalitet og god og trille. 

Anonymkode: 0287d...222

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men har emmaljunga duo egde bærereimer på bagdelen? Lest at det er det på de eldre modellene, har en 2016 modell men finner ingen reim.

Anonymkode: a9463...6d3

Skrevet

Har vurdert emmaljunga edge duo, men tror heller det blir britax go next rett og slett fordi jeg ser for meg å ta med vognen i bil endel, og synes emmaljunga virker tung og upraktisk til dette. Om jeg ikke hadde planer om å sette sammen vognen så mye så hadde jeg nok valgt emmaljunga da den virker mer stabil, men som sagt også tyngre og større. 

Anonymkode: 5c955...359

Skrevet

Men jeg har sett et par ganske små emmaljungavogner i det siste? Er det noen som veit hvilken vogn det kan være?  Har liksom bare sett sånne gigavogner fra emmaljunga tidligere. Men den jeg har sett i det siste så ganske snerten ut.

Anonymkode: e9668...01e

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg har sett et par ganske små emmaljungavogner i det siste? Er det noen som veit hvilken vogn det kan være?  Har liksom bare sett sånne gigavogner fra emmaljunga tidligere. Men den jeg har sett i det siste så ganske snerten ut.

Vi har Super Nitro, en litt mindre modell☺️ Er kjempefornøyd! 

Anonymkode: 71f31...16a

Gjest Pistasjnøtt
Skrevet

Hadde 10 Emmaljungavogner på 3 år - beste vognene som finnes, i mine øyne😍

Skrevet
25 minutter siden, Pistasjnøtt skrev:

Hvilke andre vogner hadde du da, sånn til å sammenligne med? Har du testet Bugaboo, Stokke eller City Elite?

Anonymkode: 44ba1...c15

• Liker 3
Skrevet
35 minutter siden, Pistasjnøtt skrev:

10?:ohmy:

Anonymkode: aa21f...42e

• Liker 1
Skrevet
58 minutter siden, Pistasjnøtt skrev:

Hva i all verden skal man med 10 vogner på 3 år???

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har Super Nitro, en litt mindre modell☺️ Er kjempefornøyd! 

Anonymkode: 71f31...16a

Ah, kanskje det er den :) takk!

Gjest Pistasjnøtt
Skrevet

Hva i all verden skal man med 10 vogner på 3 år???

Bytte når man går lei, vel😉 Ingen som trenger 10 stk, men det var likevel gøy.. 

Skrevet
1 minutt siden, Pistasjnøtt skrev:

Men hva annet enn Emmaljunga testet du?

Gjest Pistasjnøtt
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men hva annet enn Emmaljunga testet du?

Ingenting.. Har testet diverse, men ikke hatt de selv.. Hadde Basson Baby til eldste når han var liten, men den var grusom.

Jo, hadde en annen en periode, men husker ikke merke på den. Det var den Hello Kittyvognen, som var litt populær på den tiden(5 år siden). 

Skrevet
9 timer siden, Pistasjnøtt skrev:

Ingenting.. Har testet diverse, men ikke hatt de selv.. Hadde Basson Baby til eldste når han var liten, men den var grusom.

Jo, hadde en annen en periode, men husker ikke merke på den. Det var den Hello Kittyvognen, som var litt populær på den tiden(5 år siden). 

Sikkert en seriøs leverandør, altså, men nå lo jeg godt:fnise: Emmaljunga eller Hello Kitty, liksom. 

Anonymkode: d57f9...f9c

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, Pistasjnøtt skrev:

Merkelig. Kjøpte en god vogn med en gang så jeg ikke gikk lei, jeg.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes egentlig de bugaboo og Stokke vognene ser litt rare ut😄. Liker tradisjonelle vogner med 4 like hjul, selv om jeg skjønner at svingbare hjul kan være lettere å kjøre med på sommer. Har selv valgt simo vogn denne gangen 😜

Anonymkode: 56492...32b

• Liker 1
Skrevet

Merkelig. Kjøpte en god vogn med en gang så jeg ikke gikk lei, jeg.

At man bytter ut vogner fordi man blir lei dem betyr ikke nødvendigvis at det er fordi vogna er dårlig, men at man rett og slett er lei av utsende og vil ha ny farge etc.

har selv kun 1 vogn, men kjenner noen som bytter vogner som andre bytter vesker og sko, ofte, og da kun for utsendes skyld...

Anonymkode: aab4b...00f

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes egentlig de bugaboo og Stokke vognene ser litt rare ut😄. Liker tradisjonelle vogner med 4 like hjul, selv om jeg skjønner at svingbare hjul kan være lettere å kjøre med på sommer. Har selv valgt simo vogn denne gangen 😜

Jeg liker også de tradisjonelle vognene :) men liker svingbare hjul, så det skal vi ha på vår emmaljunga ♥️

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er rart med denne?

Anonymkode: aa21f...42e

Skrevet

Bugaboo er jo helt klart den som er mest på mote nå. Ser den overalt. I min barselgruppe har halvparten bugaboo. Ingen har Emmaljunga faktisk... Bugaboo har tatt helt av! 

Men, altså, dårlige vogner blir ikke populære. Alle de store, kjente merkene er gode - Emmaljunga, Bugaboo, Britax, Stokke, Babyjogger - jeg har sikkert glemt noe. Så har de jo ulike kvaliteter, så for noen er Emmaljunga dårlig, for andre bra. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...