Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er rart med denne?

Anonymkode: aa21f...42e

Jeg syntes den ser billig ut :P selvom jeg vet den ikke er det. Syntes den virker ustødig og "flimsy". 

Anonymkode: 8b7ec...05d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes den ser billig ut :P selvom jeg vet den ikke er det. Syntes den virker ustødig og "flimsy". 

Okei, da har vi veldig forskjellig smak. Har selv denne, altså Classic, og den er veldig stødig og perfekt på alle terrenger. Har du prøvd den eller bare går du ut i fra at den er sånn? Har brukt Emmaljunga mye også, og veldig fornøyd med den! Bare synd de er så store. Og Bugaboo Buffalo har plass til veldig mye under og man kan henge ganske tung veske på styret, tror det sto 6 kilo.

• Liker 1
Gjest Pistasjnøtt
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig. Kjøpte en god vogn med en gang så jeg ikke gikk lei, jeg.

Anonymkode: e9668...01e

Jeg kjøpte også god vogn, men jeg gikk lei av fargen på vognene. Hadde kun 3 forskjellige modeller fra Emmaljunga, de andre var samme modellen, men i andre farger.

Gjest Pistasjnøtt
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert en seriøs leverandør, altså, men nå lo jeg godt:fnise: Emmaljunga eller Hello Kitty, liksom. 

Anonymkode: d57f9...f9c

Sånn er det når ungen er Hello Kitty frelst. Prøvde noe annet en Emmaljunga, men hadde den ikke så veldig lenge.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Okei, da har vi veldig forskjellig smak. Har selv denne, altså Classic, og den er veldig stødig og perfekt på alle terrenger. Har du prøvd den eller bare går du ut i fra at den er sånn? Har brukt Emmaljunga mye også, og veldig fornøyd med den! Bare synd de er så store. Og Bugaboo Buffalo har plass til veldig mye under og man kan henge ganske tung veske på styret, tror det sto 6 kilo.

Ja, verden hadde definitivt vært et kjedelig sted om alle likte det samme! :-) 

Jeg har testet den ja, og syntes den virker ustødig i forhold til Emmaljunga. Men, sikkert ypperlig om man bor i blokk/leilighet, og må opp trapper eller liknende. Der er nok Emmaljungaen for tung. Da vi bor på landet, (men for det meste asfaltert altså! hehe), foretrekker jeg ei tung og stødig vogn som pløyer igjennom snøen :-) 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Pistasjnøtt skrev:

Jeg kjøpte også god vogn, men jeg gikk lei av fargen på vognene. Hadde kun 3 forskjellige modeller fra Emmaljunga, de andre var samme modellen, men i andre farger.

Hver sin smak. Syns det bare virker litt spesielt, men jeg er litt opptatt av miljøet og vil ikke være en av overforbrukerne. For ikke å snakke om at vogner er svindyre og jeg ikke er rik :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Emmaljunga meg her, emmaljunga meg der og emmaljunga meg i rassen! Det er så HARRY! Ser dere ikke selv hvor Harry og sauete dere er? Alle sauer i flokken kjører emmaljunga. Brek, breeeeeek, bæ, bææææææh! Jeg bruker en gammel, brun cordfløyelsvogn fra 70-tallet. Den jeg selv lå i faktisk. Alle kommer bort til meg med emmaljungaene sine og skryter av den og spør hvor jeg har kjøpt den. Den er så velholdt, så ser helt ny ut. Særlig disse unge mødrene er over seg av begeistring. En av de tilbød meg 20.000 for den pluss hennes emmaljunga. Jeg takket høflig nei, for jeg er ingen sau. 

Anonymkode: 48c8b...4bc

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Emmaljunga meg her, emmaljunga meg der og emmaljunga meg i rassen! Det er så HARRY! Ser dere ikke selv hvor Harry og sauete dere er? Alle sauer i flokken kjører emmaljunga. Brek, breeeeeek, bæ, bææææææh! Jeg bruker en gammel, brun cordfløyelsvogn fra 70-tallet. Den jeg selv lå i faktisk. Alle kommer bort til meg med emmaljungaene sine og skryter av den og spør hvor jeg har kjøpt den. Den er så velholdt, så ser helt ny ut. Særlig disse unge mødrene er over seg av begeistring. En av de tilbød meg 20.000 for den pluss hennes emmaljunga. Jeg takket høflig nei, for jeg er ingen sau. 

Ok 🐑

Anonymkode: 0287d...222

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

HAHAHA! Du har jo postet nøyaktig samme innlegg før. Ville aldri brukt en gammel vogn fra 70- tallet. Komfort og trygghet for mor og barn er også fint. (nei, jeg har ikke emmaljunga). 

Anonymkode: d57f9...f9c

• Liker 4
Skrevet
På 5. oktober 2016 den 17.07, AnonymBruker skrev:

Men jeg har sett et par ganske små emmaljungavogner i det siste? Er det noen som veit hvilken vogn det kan være?  Har liksom bare sett sånne gigavogner fra emmaljunga tidligere. Men den jeg har sett i det siste så ganske snerten ut.

NXT90 er veldig snerten hvertfall😊

Anonymkode: e43af...db5

Skrevet

Har Emmaljunga super viking da vi har to små barn :) Veldig praktisk at den kan brukes som vogn til et barn når man ikke har med begge to.

Anonymkode: fedf6...e36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...