Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2004 #1 Del Skrevet 19. november 2004 Hei Er det noen her som har Audi A2 ? er dere fornøyd? Vi vurderer nemlig å kjøpe oss en sånn. Skal prøvekjøre en senere i dag , men jeg har lest litt mye negativt om den på nettet. Så jeg lurer på om dere som liksom har den er fornøyd. Og hvor mye koster det event å forsikre den? Håper på svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 19. november 2004 #2 Del Skrevet 19. november 2004 En venninne av meg kjører daglig en A2, og er kjempefornøyd - aldri hatt noen problemer og kjørekomforten er god. Nå er det riktignok faren hennes som eier og betaler forsikring på den - så det vet jeg ikke noe om - de kjøpte den også ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vercetti Skrevet 19. november 2004 #3 Del Skrevet 19. november 2004 A2 er et underverk fra Audi sin side, fordi det er så lite feil på den. Tvers igjennom ganske godt sammensatt. Desverre er den ALT for dyr for hva du får, den lever alt for mye på statuseffekten. Kjøremessig så tviler jeg på at den er noe spesielt god for norske vinterforhold, den selger så og si ikke i det hele tatt her i nordnorge. Min onkel tar dem kun inn på bestilling, og anbefaler den stort sett ikke her i nordland. For den prisen så får du langt mer romsligere og mer praktiske biler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. november 2004 #4 Del Skrevet 20. november 2004 Mamma'n min kjører Audi A2. Mamma'n min er veldig kresen og bevisst på hvordan ting SKAL være... Svar nok? Hvis ikke: Hun er super-fornøyd! Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dixie i.i Skrevet 22. november 2004 #5 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg hadde veldig lyst på A2, synes designet og alt er helt rått. Og glasstak... Men så prøvde jeg både a2 og a3 i butikken, og endte opp med a3, følte jeg fikk mer for pengene da. A2 er laget av aliminium, og blir defor meget dyr tatt i betraktning sin lille str. Forsikringsmessig var de omtrent det samme. Betaler ca 8000 pr år, 20000km. I Oslo med 75% bonus på A3 og mener A2 var 200 kr billigere eller no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 22. november 2004 #6 Del Skrevet 22. november 2004 Vi eier en A2 som vi har hatt i snart 2 år. Er superfornøyd med den! Absolutt å anbefale! Betaler ca 10 000 i året i forsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå