Ruskemor Skrevet 2. oktober 2016 #1 Skrevet 2. oktober 2016 Hva slags DIY har du planer om å lage til jul i år? Enn så lenge så skal jeg sy julestrømper, strikke nisser, lage telys i fine krukker og kanksje lage noen julekuler Nissene tenkte jeg å begynne på i løpet av uken, må starte tidlig pga av at jeg sliter med "revmatiske" plager i hendene. Så trenger litt god tid på å bli ferdig hvis jeg trenger det. Lysene og julekulene skal lages på juleverkstedet jeg har tenkt å kose meg med når julen nærmer seg. Julestrømpene er nesten ferdig, de mangler bare å få på seg navn
DysterPytten Skrevet 2. oktober 2016 #2 Skrevet 2. oktober 2016 Tenkte jeg skulle strikke og tove noen nisser og nisseskåler til diverse tanter og onkler og besteforeldre Lager hjemmelaga drops hvert år som jeg tenkte at jeg skulle legge sammen med skålene.
Brimi Skrevet 2. oktober 2016 #3 Skrevet 2. oktober 2016 Jeg skal brodere to juleløpere og kanskje en eller to juleduker om jeg får tid. I tillegg skal jeg lage tennbriketter. Har ikke noen flere planer enn det, rett og slett fordi juleløperne tar sykt lang tid å brodere o.O Har holdt på i to uker og er fremdeles ikke halvveis -.- Har allerede brodert et bilde Hvis jeg får tid så vurderer jeg å hekle noen vesker, sy noen puter og kleenexetuier.
Gjest Scorpio_ Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 (endret) ''Islykter''. Bruker gamle syltetøyglass og har i eggehvite og sukker, med led-telys eller string lights fra Ebay! Endret 4. oktober 2016 av Scorpio_
SunnivaOslo Skrevet 4. oktober 2016 #5 Skrevet 4. oktober 2016 Rosesukker- blander tørka roser med sukker. Skal strikke sånn vinflaskeholder som nisse og reinsdyr og kanskje lage noe hjemmelaget syltetøy. 1
Tanuki Skrevet 9. oktober 2016 #6 Skrevet 9. oktober 2016 Har begynt å hekle diverse små duker og putetrekk, kurver, etc som jeg skal gi bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå