Hjertefisk Skrevet 2. oktober 2016 #1 Skrevet 2. oktober 2016 Meldte meg nettopp inn i sukker og til min store forferdelse oppdaga jeg et par stykker der inne som jeg virkelig IKKE har lyst til at skal vite at jeg henger der. Men hva skjer hvis jeg går inn på profilen dems og trykker blokker? Vil de da se profilen min under "siste besøkende" uansett?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #3 Skrevet 4. oktober 2016 På 3.10.2016 den 13.34, Sykkelkopp skrev: Nei. Men gjør det mens de er offline Stemmer. Det er bare hvis man tidligere har sendt meldinger til hverandre at de kan se om de blir blokkert. Anonymkode: 6b9dc...b94
kgus Skrevet 5. oktober 2016 #4 Skrevet 5. oktober 2016 (endret) Man kan jo skru på epostvarsling ved nye besøk. Så med mindre sukker har lagt inn en slags tidsforsinkelse på det varselet slik at det ikke kommer hvis du umiddelbart blokkerer, så risikerer du jo at de du blokkerer får en epost med brukernavn og bilde, for så å ikke finne igjen profilen din når de logger inn. Endret 5. oktober 2016 av kgus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå