Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du vet når du skal skrive en hyggelig melding, bare av ren høflighet, men egentlig ikke vil prate noe videre. Så er det akkurat det du gjør, legger opp til den kleineste samtalen. Ble lagt til på face og bare: Hei så hyggelig 😊 Hatt en fin helg? Jeg pleier ikke gjøre dette, så hvorfor gjør jeg det no? 😅 Det er en som jobber i barnehagen til datteren min, random person. Hva gjør jeg? Dere syns sikkert ikke det er noe å ta på vei for, men jeg vet ikke, blir litt svett av megselv av og til fordi istedenfor å holde kjeft så må jo jeg bare, så angrer jeg etterpå 🙈

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. :)

Skrevet

Du virker som en veldig hyggelig og varm person. Hvorfor ikke bare være deg selv?

• Liker 3
Skrevet

Liiit usikker på om jeg skulle svare eller holde kjeft. ;)

Men ville bare si det er så innmari godt å høre at andre også gjør helt teite, irrasjonelle og helt vanlig og normale feil om og om igjen. Akkurat sånn som jeg gjør selv. Fikk meg en god latter. Av meg selv. Kan bare trøste deg med at det blir bedre. Eller det håper jeg. He he. Det jeg pleier å gjøre er å kjøre en sånn: "oj men nå må jeg vist : gå, legge unga, Legge meg, snakke med sjefen, gå tur med bikkja...  Ha en fin aften og takk for praten. Vi sees."

• Liker 1
Skrevet

Haha, av og til gjør man litt teite ting man gjerne skulle ha gravd seg ned i jorda for. For andre virker det nok sikkert ikke som det store, men det er jo følelsen man sitter med selv som er grusomt. Heldigvis går denne følelsen over, og utad virker du nok bare som en hyggelig person. Det er ikke det verste man kunne ha angret seg over. :)

Anonymkode: fc847...906

• Liker 1
Skrevet

Beste tråden! Så utrolig søt du er, pmbella :) Vi har alle sånne ting som virker übermega-flaue, men som andre sikkert aldri tenker over mer enn et sekund. Når slutter man å få den svette følelsen? 

En venninne av meg klarte å avslutte et jobbintervju (til en middels prestisjetung jobb, altså var det i det minste litt formelt) med en klønete klem til lederen som intervjuet henne. Jeg tipper hun følte seg flere hakk mer klein enn deg, så du kan jo alltids prøve å trøste deg med det :fnise: (Hun fikk ikke jobben, men var ikke overasket, for det hadde vært litt "rar og pinlig" stemning gjennom hele intervjuet)

• Liker 4
Skrevet (endret)

Tusen takk for alle beroligende kommentarer. Det gikk til he***te med den samtalen bare så dere vet det:rodme: Og grunnen til at jeg ikke svarer her før no, er fordi jeg la beina på nakken og "løp" ut av KG på ubestemt tid. Ikke nok med at jeg startet den kleine samtalen på fb, men jeg skulle jo poste denne tråden som "anonym". Paranoid som jeg er så er jeg jo så redd for å bli "kjent igjen" så diktet opp det derre med datter i barnehage og den random personen som jobbet der liksom. Har ikke datter i barnehage. Tilfelle den personen på facebook skulle være på KG da , for det er jo typisk min flax

Prøvde febrilsk å rapportere tråden, og be de som tar imot "rapportene" om å slette hele tråden, eller gjøre den om til "anonym". Ingen respons.

Uansett, godt å høre at det ikke bare er jeg som stresser med sånt (det som står i HI vel og merke)  i allefall :fnise:

Endret av pmbella
  • Liker 1
Skrevet
9 timer siden, pmbella skrev:

Tusen takk for alle beroligende kommentarer. Det gikk til he***te med den samtalen bare så dere vet det:rodme: Og grunnen til at jeg ikke svarer her før no, er fordi jeg la beina på nakken og "løp" ut av KG på ubestemt tid. Ikke nok med at jeg startet den kleine samtalen på fb, men jeg skulle jo poste denne tråden som "anonym". Paranoid som jeg er så er jeg jo så redd for å bli "kjent igjen" så diktet opp det derre med datter i barnehage og den random personen som jobbet der liksom. Har ikke datter i barnehage. Tilfelle den personen på facebook skulle være på KG da , for det er jo typisk min flax

Prøvde febrilsk å rapportere tråden, og be de som tar imot "rapportene" om å slette hele tråden, eller gjøre den om til "anonym". Ingen respons.

Uansett, godt å høre at det ikke bare er jeg som stresser med sånt (det som står i HI vel og merke)  i allefall :fnise:

:fnise: hadde sikkert gjort noe lignende selv. 

jeg har vært mye alene, og er litt klein sosialt sett, men hadde ikke hatt noe imot det om en bekjent  hadde begynte å chatte med meg på FB. du virker veldig søt og hyggelig uans.

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, lillevill skrev:

:fnise: hadde sikkert gjort noe lignende selv. 

jeg har vært mye alene, og er litt klein sosialt sett, men hadde ikke hatt noe imot det om en bekjent  hadde begynte å chatte med meg på FB. du virker veldig søt og hyggelig uans.

Ja, jeg forstår <3  har det litt på samme måte selv, men så  snill du er, takk for det  :D 

Skrevet

Du ble lagt til på face? Jeg hadde ikke lagt til noen jeg ikke tålte snakket med jeg, da. Om en person legger deg til på vennelista bare for syns skyld, så ligger heller tabben hos den personen..

Anonymkode: 6301e...7fd

• Liker 2
Skrevet

He he. Jeg hadde en sånn pinlig episode her om dagen. Hvor jeg tidligere hadde sendt en melding med et spørsmål til en bekjent på facebook, og ikke fått svar, men "sett". Så noen dager etterpå presterte jeg å sende en ny melding til henne og forklare hvorfor jeg hadde stilt henne spørsmålet. Etterpå gremtes jeg jo noe forferdelig over at jeg kunne krype på den måten. Men, heldigvis, hun svarte veldig hyggelig, og hadde bare glemt å svare først. Så jeg døde ikke allikevel.

Anonymkode: ab272...bb3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...