Gå til innhold

WWF - ekstremt?

Anbefalte innlegg

Gjest Miranda12
Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke mye om WWF, men det jeg vet er kort fortalt at de vil bevare natur og dyr - som altså er veldig bra! Jeg engasjerer meg veldig i slike saker, men er ikke ekstrem. Som Miljøpartiet de grønne som et godt eksempel. Jeg lurer da på om hvordan WWF sitt arbeid er i forhold? Har hørt av enkelte at WWF også kan være ekstreme, og det sjokkerte meg litt, for det hadde jeg ikke trodd?

Beklager for rotete innlegg, takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, Miranda12 skrev:

Hei!

Jeg vet ikke mye om WWF, men det jeg vet er kort fortalt at de vil bevare natur og dyr - som altså er veldig bra! Jeg engasjerer meg veldig i slike saker, men er ikke ekstrem. Som Miljøpartiet de grønne som et godt eksempel. Jeg lurer da på om hvordan WWF sitt arbeid er i forhold? Har hørt av enkelte at WWF også kan være ekstreme, og det sjokkerte meg litt, for det hadde jeg ikke trodd?

Beklager for rotete innlegg, takk for svar:)

Ring til dem og spør, eller send en mail :)

Skrevet

Miljøvern er en av vår tids viktigste saker, det handler om vår arv til fremtiden og hvordan vi nå driver miljø-ødeleggelse.

Så langt har miljøtiltak hatt mer symbolsk verdi enn at vi faktisk utretter noe (det krever drastiske tiltak og endringer), vi snakker om temaet og utretter lite og fortsetter vår destruktive ferd - så nei, grupper som kjemper for at vi skal utrette noe er ikke ekstreme, det er hvordan vi fortsetter å forurense tross vi vet om problemet som er ekstremt.

Vår generasjon vil gå inn i historien som vi som visste, men likevel ikke tok affære, det er våre etterkommere som vil leve med prisen vår egoismen har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...