Gå til innhold

TRENGER HJELP TIL Å STYLE MEG!!!

Anbefalte innlegg

Gjest LykkeligPer
Skrevet

Skjønner ikke hvem jeg skal spørre eller ikke spørre. Føler vennene mine ikke gir meg ærlige svar, da de innerst inne liker å se meg være stygt kledd, men jeg trenger virkelig noen gode råd om hvordan jeg kan gå kledd til skolen. 

For øyeblikket så går jeg sånn her til skolen; 

- Tights (bytter mellom grå, hvit og sort) 

- Store tskjorter eller gensere, gjerne lange tskjorter og gensere også

- Håret i dott 

- Svarte flate sko under 

Jeg har gått opp 14 kilo i vekt, så det er mange av klørne mine som ikke passer meg lenger. F.eks; jeansene mine. Og jeg har ikke lyst til å kjøpe opp en helt ny garderobe heller. Jeg har forresten startet å trene, så regner medå passe inn i klærne mine i løpet av desember. 

Men hva kan jeg bruke i mellomtiden? Noe som ikke får meg til å se tjukk ut og som samtidig er komfortabelt.  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg 2 jeans. 1 blå og 1 svart

Noen bluser/topper

Ankelstøvletter og joggesko

Ha hørt løs, flett det enkelt osv

Sminke,neglelakk,smykker og annen accessorise. 

Det behøver ikke være dyrt heller,start med å fikse håret og pynte deg med accessorise så er halve jobben gjort. Du sier dette er midlertidig så da trenger du ikke mange nye plagg. Søk på pinterest under emneknagger som fashion,style etc for inspo.

Skrevet

Litt høye ankelstøvletter kan friske opp ethvert antrekk. Det passer til nesten hva som helst!

• Liker 1
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Et lite tips: La den hvite tightsen bli hjemme. De alleralleraller færreste ser bra ut i slikt, selv med lange,slanke, og smekre bein. 

Du kan godt bruke svarte og gråe tights - selv om jeg personlig synes svarte ser best ut siden mørke farger forminsker. I tillegg bør de være av et stoff som ikke blir "slarkete" og blekes i vask. H&M har helt enkle sorte tights i tykt strømpebukse-material som holder seg fint i vask.

Oventil ser det ofte fint ut med oversized gensere/strikkejakker i ull - og her kan du være litt mer vågal i fargevalget. H&M, Cubus, Lindex osv. har helt greie klær som heller ikke koster hviten i øyet (jeg forstår det slik at dette bare er en overgangsperiode mht. vekt). De samme butikkene selger også skjerf/sjal som du kan "pynte" opp antrekk med. 

En klassisk hvit skjorte - evt. under genser - løfter gjerne opp et antrekk, og hvis du har råd til det, så se etter en enkel svart knelang kjole du kan bruke til svarte tights/strømpebukse.

Et par helt enkle svarte ankelstøvletter med litt hæl gjør underverker for mange antrekk, så det er også noe du bør investere i. 

Og til slutt: Jeg vet ikke om du sminker deg eller ikke, men velpleide øyenbryn og negler ser alltid bra ut. 

Lykke til med treninga - dette klarer du fint skal du se! 

Skrevet

Strikkekjole, tykke strømpebukser og ankelboots. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...