Sirkelnitti Skrevet 2. oktober 2016 #1 Skrevet 2. oktober 2016 Legger ut forskjellige størrelser siden jeg ikke vet hva dere sitter på (pc/mobil?). Ser dere noe? Det er den samme testen, bildet er tatt innen 5 min (som er tidsfristen på disse) eggl vet jeg ikke når var men hadde sex for 1-2 uker siden. Her er bilder i hvert fall.
Sirkelnitti Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2016 14 minutter siden, Frostrose skrev: Denne ser negativ ut. Takk for svar håper flere (mange?) Vil svare
Sirkelnitti Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2016 6 minutter siden, malla1989 skrev: Negativ ja, dessverre! Lykke til 😊 Jeg prøver ikke, men takk! Samboeren min synes også den er negativ, selv ser jeg noe, men innbiller meg nok det !!!
LexSuperior Skrevet 2. oktober 2016 #6 Skrevet 2. oktober 2016 Tja, det nederste bildet så litt annerledes ut. Jeg ville ventet et par dager og tatt en ny for sikkerhetsskyld.
Sirkelnitti Skrevet 3. oktober 2016 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2016 7 timer siden, LexSuperior skrev: Tja, det nederste bildet så litt annerledes ut. Jeg ville ventet et par dager og tatt en ny for sikkerhetsskyld. Ja, skal gjøre det vet ikke om jeg gidder å ta idag.
Gjest HappyWaffle Skrevet 3. oktober 2016 #8 Skrevet 3. oktober 2016 Negativ, men ta ny test om noen dager hvis du fortsatt er mistenksom
Sirkelnitti Skrevet 3. oktober 2016 Forfatter #9 Skrevet 3. oktober 2016 2 timer siden, HappyWaffle skrev: Negativ, men ta ny test om noen dager hvis du fortsatt er mistenksom Nei, er ikke det. Men tester innimellom siden jeg ikke bruker prevensjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå