Humla00 Skrevet 2. oktober 2016 #1 Del Skrevet 2. oktober 2016 har et veldig godt synlig arr etter piercing jeg tok da jeg var 16 år. Trodde det kom til å gå vekk men det har det ikke gjort. Er et stort rundt arr over navlen. Syns dette er sinnsykt stygt, og er ikke så fan av å ha piercing heller. Men alternativene er jo enten å stikke opp hullet på ny eller å fjerne arret, men er det veldig dyrt og vanskelig å fjerne, eller går det greit? Hullet er helt tett, så får ikke satt inn noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 2. oktober 2016 #2 Del Skrevet 2. oktober 2016 Med tanke på hvordan mange kvinners mager ser ut etter svangerskap så høres det litt sånn latterlig ut at dette plager deg så mye, beklager. Men jeg skjønner det er et problem for deg, håper du finner en løsning på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 2. oktober 2016 #3 Del Skrevet 2. oktober 2016 da får du bare et annet arr isteden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humla00 Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 2. oktober 2016 27 minutter siden, Forundret.. skrev: Med tanke på hvordan mange kvinners mager ser ut etter svangerskap så høres det litt sånn latterlig ut at dette plager deg så mye, beklager. Men jeg skjønner det er et problem for deg, håper du finner en løsning på det. Ja det skjønner jeg høres latterlig ut satt i sammenligning med andres problemer, og så mye plager det meg heller ikke. Var nok en overdrivelse da jeg skrev "sinnsykt stygt". Det er ikke et stort problem for meg, bare en liten ting som hadde vært fint å fått fjernet hvis det hadde vært mulig! Så hvis noen har erfaringer med det, er det jo fint å få høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StripeyPanda Skrevet 3. oktober 2016 #5 Del Skrevet 3. oktober 2016 Å stikke på nytt er en dårlig ide - det gror saktere i arrvev, og en navlepiercing er ikke det letteste å gro (grotid opptil et år med rett behandling). Laser er vel det beste for å lysne arret kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 3. oktober 2016 #6 Del Skrevet 3. oktober 2016 Dekk det med tattoo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #7 Del Skrevet 8. oktober 2016 Gjorde ikke fotballfruen dette? Mener det var hun som blogget om at hun fjernet arr etter navelpiercing..? Kan google litt og sjekke. Anonymkode: 13f03...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #8 Del Skrevet 8. oktober 2016 Bare vent til du har fått barn. Da kommer arret til å se helt for jævlig ut. Fatter ikke at noen tar navlepiercing, det ser jo grusomt ut. Anonymkode: b1a95...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå