Gjest Hapi Skrevet 2. oktober 2016 #2 Skrevet 2. oktober 2016 Ja ikke sant Men mindre aktivitet også.
Gjest The damned Skrevet 2. oktober 2016 #3 Skrevet 2. oktober 2016 Man slipper i hvert fall de som skal opprette masse tulletråder,skrive dritt og generelt oppføre seg ufint. Akkurat det er jo positivt. Skulle gjerne ha likt og se at noen av de ble avslørt. Men så er det jo også sånn at endel av det som er interessant skrives av anonyme brukere. Ikke alle er komfortable med å brette ut seksuallivet sitt eller personlig problemer.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 2. oktober 2016 #4 Skrevet 2. oktober 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Psychonaut Skrevet 2. oktober 2016 #5 Skrevet 2. oktober 2016 Noen som vet når trollefunksjonen kommer tilbake igjen?
RompeRusk Skrevet 2. oktober 2016 #6 Skrevet 2. oktober 2016 1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Uten AB så blir vi alle lystløgnere og litt schizofrene. I den ene tråden er vi mann på 40 med potensproblemer, i den andre er vi ei snerten ung pike på 16, som lurer på hvordan man vet om man er jomfru eller ei. I en kommentar har du tre brødre, i den andre er du enebarn. Uten AB så blir det flere trolle-brukere. Det er gratis å lage seg en ny epost. Det er gratis å lage seg en ny bruker på KG. Tror nok de største og verste trollene, de finner en løsning. Uten AB så blir det ganske tamt og kjedelig også. Høres ut som du har erfaring ja. Om noen gidder å opprette x antall eposter og x antall brukere så har de et alvorlig problem Og for mye fritid. Hadde vært helt ok å droppet ab på de fleste underforumene 6
Gjest CKT Skrevet 2. oktober 2016 #8 Skrevet 2. oktober 2016 27 minutter siden, Benja Golden skrev: Kanskje noe og tenke på Helt enig. Ønsker det fortsetter slik.🤗 Noe moderatorene bør diskutere.😃
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. oktober 2016 #9 Skrevet 2. oktober 2016 Ja det ble det , håper det forsetter.
Gjest CKT Skrevet 2. oktober 2016 #11 Skrevet 2. oktober 2016 15 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Uten AB så blir vi alle lystløgnere og litt schizofrene. I den ene tråden er vi mann på 40 med potensproblemer, i den andre er vi ei snerten ung pike på 16, som lurer på hvordan man vet om man er jomfru eller ei. I en kommentar har du tre brødre, i den andre er du enebarn. Uten AB så blir det flere trolle-brukere. Det er gratis å lage seg en ny epost. Det er gratis å lage seg en ny bruker på KG. Tror nok de største og verste trollene, de finner en løsning. Uten AB så blir det ganske tamt og kjedelig også. Det aller beste. Er og overse. Ikke kommenter eller sitere trollene. Da blir det kjedelig.
Gjest Psychonaut Skrevet 2. oktober 2016 #13 Skrevet 2. oktober 2016 Faen. Alle planene mine går i vasken! Er så koselig her nå at man kan spy av mindre.
Gjest The damned Skrevet 2. oktober 2016 #14 Skrevet 2. oktober 2016 (endret) 16 minutter siden, RompeRusk skrev: Høres ut som du har erfaring ja. Om noen gidder å opprette x antall eposter og x antall brukere så har de et alvorlig problem Og for mye fritid. Hadde vært helt ok å droppet ab på de fleste underforumene Det er jo vanlig på andre forum hvor man ikke har anonymfunksjon. Var moderator på et annet forum. Ikke akkurat uvanlig at folk hadde flere brukere eller opprettet nye brukere om forrige trollebruker ble utstengt eller om de hadde brutt reglene og blitt utstengt. Endret 2. oktober 2016 av The damned
Gjest Raiu Skrevet 2. oktober 2016 #15 Skrevet 2. oktober 2016 Nå er det ikke bare troll som bruker AB da... Jeg ville ikke spurt om finans, familie, helse eller seksualitet under brukernavn.
Gjest skjære Skrevet 2. oktober 2016 #16 Skrevet 2. oktober 2016 (endret) Tja, det er jo ingen som tørr å lage mer "kontroversielle" tråder heller. Ala "naboen min er muslimsk og jeg liker ikke at barna mine leker med hennes" eller "samboeren min hater kvinner". Når man lager tamme tråder, så blir det generelt mindre krangler også Endret 2. oktober 2016 av skjære
Siri84 Skrevet 2. oktober 2016 #17 Skrevet 2. oktober 2016 Enig med Raiu. Og jeg ville nok ikke utbrodert med verste walk of shame/ date eller Ons under mitt svært kryptiske brukernavn 😜😂 MEN synes det er påfallende mye trolling og ufinheter fra AB... 2
Gjest O.G. Skrevet 2. oktober 2016 #18 Skrevet 2. oktober 2016 13 minutter siden, Consciousness skrev: RIP penistrådene. Ja, RIP.
Mearrasámi Skrevet 2. oktober 2016 #19 Skrevet 2. oktober 2016 Det blir vel bare til at folk oppretter flere kontoer med flere brukernavn. En konto for trolling, annen for ung kvinne, gammel mann osv
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 2. oktober 2016 #20 Skrevet 2. oktober 2016 (endret) RompeRusk skrev (På 2.10.2016 den 20.11): Høres ut som du har erfaring ja. Om noen gidder å opprette x antall eposter og x antall brukere så har de et alvorlig problem Og for mye fritid. Hadde vært helt ok å droppet ab på de fleste underforumene Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå