Ringblomsten Skrevet 2. oktober 2016 #1 Del Skrevet 2. oktober 2016 Noen som erfaring med å fly med hund hos sas i kabin? Har litt større bur enn max størrelsen, men har en veske med samme mål jeg har flydd med som går rett under flysete. Hun jeg handlet med i dyrebutikke sa hundeeiere har kjøpt det buret for å fly hos blant annet hos sas, også sjekket jeg på nettsiden. Og ser buret er litt for stort. Men det skal gå under flysetet. Også lurer jeg på om det er lov å ta opp hunden underveis eller skyve buret litt frem å åpne det? Eller må den ligge under flysetet hele veien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArtyFarty Skrevet 2. oktober 2016 #2 Del Skrevet 2. oktober 2016 Du kan bruke en veske litt over maksmål uten problemer, så lenge det går under setet. Sherpa medium er litt større enn maksmål, men siden den gir etter så går den under. Har flydd med mine hunder i en slik mange ganger, og aldri opplevd kommentarer. Hunden skal ligge i vesken hele turen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ringblomsten Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 2. oktober 2016 25 minutter siden, ArtyFarty skrev: Du kan bruke en veske litt over maksmål uten problemer, så lenge det går under setet. Sherpa medium er litt større enn maksmål, men siden den gir etter så går den under. Har flydd med mine hunder i en slik mange ganger, og aldri opplevd kommentarer. Hunden skal ligge i vesken hele turen. Tusen takk for svar, den jeg har kjøpt er samme mål som sherpa medium. Men på flyplassen, må hundem være i bagen eller kan den gå selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArtyFarty Skrevet 2. oktober 2016 #4 Del Skrevet 2. oktober 2016 Akkurat nå, Ringblomsten skrev: Tusen takk for svar, den jeg har kjøpt er samme mål som sherpa medium. Men på flyplassen, må hundem være i bagen eller kan den gå selv? Jeg bruker å ha den i bagen ved innsjekk og gjennom sikkerhetskontrollen (må ta den ut akkurat ved passering da, kan jo ikke sende hunden på rullebåndet) på grunn av at det gjerne er litt ekstra styr der, og også om jeg skal i kiosken eller steder det er mye trengsel. Ellers får den bruke egne bein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ringblomsten Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 2. oktober 2016 4 minutter siden, ArtyFarty skrev: Jeg bruker å ha den i bagen ved innsjekk og gjennom sikkerhetskontrollen (må ta den ut akkurat ved passering da, kan jo ikke sende hunden på rullebåndet) på grunn av at det gjerne er litt ekstra styr der, og også om jeg skal i kiosken eller steder det er mye trengsel. Ellers får den bruke egne bein. Takk, veldig hjelpende 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå