hmklei Skrevet 2. oktober 2016 #1 Skrevet 2. oktober 2016 Hei alle. Er en gutt på en snarvisit her inne for å få litt råd. Har prata med ei jevnaldrende dame (24) på snapchat nå i to uker, tonen er veldig fin å begge tar initiativ. Jeg er kanskje en veldig sterk personlighet med en skyhøy selvtillitt, mens hun gjerne virker litt sjenert og er redd for hva andre syns om henne. Trenger ofte bekreftelser. Nå forrige uke, inviterte jeg henne ut slik at vi får sett hvordan stemningen er i det virkelige liv. Det er ikke noen sånn "dette er min fremtidige kone/mann" stemning veldig avventende. Uansett dagen for møtet kommer å hun blir veldig stille, før jeg får ut av hun at hun "ikke er helt ferdig med det hun driver med" og derav er usikker på om vi skal møtes. Men hun vil gjerne møte meg i nærmeste fremtid. Jeg har vært borti dette mye før med tinder å snap, så jeg har landa på to mulige utfall Enten er hun veldig usikker å trenger tid for å bli komfortabel til et møte, eller så er jeg 6e valget hennes. Jeg tror mest på det siste. Å vil egentlig bare skrive til henne at vi passer kanskje ikke sammen hverken som venner eller mulig par og avslutte det hele. Er dette en forhastet beslutning eller hva tenker dere damer om dette ? Med hilsen gutt 24
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #2 Skrevet 2. oktober 2016 Umulig å si egentlig. Enten får du vente, eller så må du spørre rett ut om hun kanskje ikke er så interessert. Anonymkode: 448ef...7cc
Polly Ester Skrevet 2. oktober 2016 #4 Skrevet 2. oktober 2016 Siden hun svarte at hun ikke er helt ferdig med det hun driver med ville jeg tolket det som at det er noen andre hun må finne ut av først. Men kanskje du bør spørre henne før du lander på noen konklusjon som kan være feil. Hva er det hun skal bli ferdig med?
Nøste~ Skrevet 2. oktober 2016 #6 Skrevet 2. oktober 2016 Hvorfor kan du ikke bare spørre henne rett ut? Skjønner ikke folk som ikke gjør det og bare sitter der i usikkerheten sin?
Xcase33 Skrevet 2. oktober 2016 #7 Skrevet 2. oktober 2016 6 timer siden, hmklei skrev: Hei alle. Er en gutt på en snarvisit her inne for å få litt råd. Har prata med ei jevnaldrende dame (24) på snapchat nå i to uker, tonen er veldig fin å begge tar initiativ. Jeg er kanskje en veldig sterk personlighet med en skyhøy selvtillitt, mens hun gjerne virker litt sjenert og er redd for hva andre syns om henne. Trenger ofte bekreftelser. Nå forrige uke, inviterte jeg henne ut slik at vi får sett hvordan stemningen er i det virkelige liv. Det er ikke noen sånn "dette er min fremtidige kone/mann" stemning veldig avventende. Uansett dagen for møtet kommer å hun blir veldig stille, før jeg får ut av hun at hun "ikke er helt ferdig med det hun driver med" og derav er usikker på om vi skal møtes. Men hun vil gjerne møte meg i nærmeste fremtid. Jeg har vært borti dette mye før med tinder å snap, så jeg har landa på to mulige utfall Enten er hun veldig usikker å trenger tid for å bli komfortabel til et møte, eller så er jeg 6e valget hennes. Jeg tror mest på det siste. Å vil egentlig bare skrive til henne at vi passer kanskje ikke sammen hverken som venner eller mulig par og avslutte det hele. Er dette en forhastet beslutning eller hva tenker dere damer om dette ? Med hilsen gutt 24 Damer har ofte "2-3 dialoger" gående med ulike mannfolk på samme tidspunkt. Mulig forslaget krasjet litt med andre tilbud eller lignende. Det er vanskelig uansett. Btw, du bør omtale deg som "mann" og ikke "gutt" når du er blitt 24 forresten.
hmklei Skrevet 3. oktober 2016 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2016 Heheh takk 🙈 Altså jeg gjør jo samme greia, snakker med et par samtidig før jeg møter ei av dem. Å da gir jeg jo meg selvfølgelig, bare veldig dumt om hun har noen sosial angst eller noe i den duren. Det et et tema jeg kan alt for lite om. Men sånn som hun holder på så kjenner jeg meg selv litt igjen.
meeeg9 Skrevet 3. oktober 2016 #9 Skrevet 3. oktober 2016 syns ikke du burde hoppe inn i en konklusjon enda. for hvis du blir oppfattet som negativ, kommer hun ihvertfall til å avvise deg
hmklei Skrevet 3. oktober 2016 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2016 17 timer siden, Nøste~ skrev: Hvorfor kan du ikke bare spørre henne rett ut? Skjønner ikke folk som ikke gjør det og bare sitter der i usikkerheten sin Altså jeg hat jo gjort det, hun sier hun er litt usikker på nye fyrer osv. Jeg gjør det jo klinkende klart for henne at selv om vi møtes på tinder å snakker så mye betyr det ikke at vi er fremtidig gift. Kan like så godt ende med et veldig godt vennskap.
pika Skrevet 4. oktober 2016 #11 Skrevet 4. oktober 2016 (endret) Kan du ikke bare spørre? Endret 4. oktober 2016 av pika
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå