Gjest Polarlys Skrevet 19. november 2004 #1 Del Skrevet 19. november 2004 Hei! Var uheldig og overbelastet min foodprosessor, som har vært trofast gjennom 15 år. Nå må jeg kjøpe en ny, og lurer på dere har noen anbefalinger. Jeg har en elektrolux assistent, så jeg trenger ikke ny kjøkkenmskin. Jeg vil ha en foodprosessor, som er kraftig, og har størst mulig beholder. Den bør være lett å håndtere og å rengjøre, osv. Jeg har også vurdert å kjøpe en blender for å lage smooties, men vet ikke om det er aktuelt å kjøpe en maskin med begge funksjoner, eller om jeg skal ha separate maskiner. Jeg vil ha den beste av det som er å få. Jeg bruker foodrosessoren til alt annet enn å lage store brøddeiger. I tilegg har jeg, stavmixer og håndmixer, så disse funksjonene er ikke de viktigste. Håper dere har gode råd å gi, jeg er ikke oppdatert på de nyeste produktent som er på markedet nå, og det er vanskelig å velge. Vil gjerne høre ders anbefalinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 19. november 2004 #2 Del Skrevet 19. november 2004 Skal du ha en bra foodprosessor så kan du kjøpe Bosch MCM5080 til 998,- Når det gjelder blender til smoothies ville jeg valgt en vanlig blender fremfor smoothiemaker, da har du flere valgmuligheter om du vil lage noe annet i den. Braun mx2050 til ca 700,- er en bra en. Har den og er veldig fornøyd. Vil du ha smoothiemaker så kjøp den dyreste til kenwood. Kraftigere og tåler mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. november 2004 #3 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg ønsker meg denne kjøkken maskinen. Den har fått best i test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 19. november 2004 #4 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg ønsker meg denne kjøkken maskinen. Den har fått best i test. Den skal jeg kjøpe også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 19. november 2004 #5 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg ønsker meg denne kjøkken maskinen. Den har fått best i test. Jeg har den og er kjempefornøyd. Det eneste er at den er dårlig på små mengder fløte til krempisking. Og så takler den deig til bare 3 små brød. Men skal jeg bake mer så får jeg vel kjøpe en skikkelig eltemaskin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 19. november 2004 #6 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg ønsker meg denne kjøkken maskinen. Den har fått best i test. Jeg har hatt denne i 6 år og er veldig fornøyd med min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 19. november 2004 #7 Del Skrevet 19. november 2004 Det er en supergenial maskin. Braun sin K3000. Digger den maskinen og har lyst til å kase min 3-i-1 philips for å bytte. Men det koster jo penger det også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. november 2004 #8 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg fikk nettopp denne, og er allerede avhengig av den!!! Er rett og slett kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 20. november 2004 #9 Del Skrevet 20. november 2004 http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/hjelperdeg...ticle166313.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 20. november 2004 #10 Del Skrevet 20. november 2004 http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/hjelperdeg...ticle166313.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vercetti Skrevet 21. november 2004 #11 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg ønsker meg denne kjøkken maskinen. Den har fått best i test. Den er genial. Grei pris, også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå