Bezoar86 Skrevet 2. oktober 2016 #1 Skrevet 2. oktober 2016 (endret) dobbel Endret 2. oktober 2016 av Bezoar86
Bezoar86 Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter #2 Skrevet 2. oktober 2016 Hei damer! Starter denne tråden fordi jeg lurer på om det er flere i samme situasjon som meg selv. Har vanligvis syklus på 28 dager, men er nå på dag 36 og tester kun negativt 😡 andre som opplever det samme?
Frostrose Skrevet 2. oktober 2016 #3 Skrevet 2. oktober 2016 Jeg er på dag 34 i dag. Ingen tegn til TR. Negativ test. Jeg har hatt sykluser på 34 dager før, men ikke lengre, så nå må noe skje snart.
theSchrimp Skrevet 3. oktober 2016 #4 Skrevet 3. oktober 2016 jeg er 10 dager over mens, med mensensmerter, humørsvigninger som fy.. fikk EL slim med hint av blod, så El har nok bare vært forsinket. iste for 10 min siden begynte jeg å grine fordi jeg ikke visste hvor Mollie var, (bamsen vår) og har aldri gjort det før.. og rett etterpå fikk jeg latterkrampe av at sambo fikk stå av det.. første gangen han har bedt meg ta en test.. vil ikke enda da jeg har en følelse av at den blir negativ. spes når jeg fikk slim med blod i igår kveld.
Zoega Skrevet 3. oktober 2016 #5 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg er på dag 52 (...) , ingen tegn til el, mens eller graviditet. Tror kroppen min sliter litt med syklusen etter SA i mai.. Jeg er utrolig lei av å vente..
Bezoar86 Skrevet 4. oktober 2016 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2016 (endret) Hyggelig å høre at vi er flere i samme situasjon, selv om det er sykt frustrerende. Jeg er nå på dag 38, spottet lett i går og drømte i natt at tanta kom, så regner med at det skjer i løpet av dagen. Hvis ikke har jeg bare en test igjen, og har bestemt meg for å ikke bruke den før fredag 😊 Endret 4. oktober 2016 av Bezoar86
Frostrose Skrevet 6. oktober 2016 #7 Skrevet 6. oktober 2016 Fortsatt negativ test, men ingen TR. Hvordan går det med dere andre?
Ranunkelen Skrevet 7. oktober 2016 #8 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg er på dag 54 og ingen tegn til mens her enda.. Og negativ test igjen i dag :-(
theSchrimp Skrevet 8. oktober 2016 #9 Skrevet 8. oktober 2016 ingen mens enda, 15 dager over mens, negativ test. økt utflod, så har løpt på do og trodd mensen kom, men ingenting.
Frostrose Skrevet 8. oktober 2016 #10 Skrevet 8. oktober 2016 Samme her. Har trodd mensen kom flere ganger. Begynner å bli oppgitt.
theSchrimp Skrevet 9. oktober 2016 #11 Skrevet 9. oktober 2016 18 timer siden, Frostrose skrev: Samme her. Har trodd mensen kom flere ganger. Begynner å bli oppgitt. enig, har fått tykk utflod / el med blodspor i litt sånn klumbete da, følge syklus kalkulatoren skal første fruktningsdag skje idag, altså skal jeg ha eggløsning om en uke ish, vet ikke helt hvordan det blir med det når mensen ikke har kommet.
Frostrose Skrevet 9. oktober 2016 #12 Skrevet 9. oktober 2016 (endret) Jeg har fruktbar uke fra i morgen ifølge appen, men regner ikke med at det stemmer når TR ikke stemmer. Akkurat nå kjenner jeg at det hadde vært bedre at TR vare kommer slik at jeg slipper å gå og vente. Endret 13. oktober 2016 av Frostrose mange skrivefeil 1
Frostrose Skrevet 13. oktober 2016 #13 Skrevet 13. oktober 2016 Hvor langt over bør man gå før man evt. tar kontakt med legen?
theSchrimp Skrevet 14. oktober 2016 #14 Skrevet 14. oktober 2016 jeg vurderer å kontakte lege om den ikke kommer til neste mens. men noen ganger så hopper jo tyderligvis mensen over en periode, endten av stress syste ellernoe.. ser ut som vi er i samme situasjon og bare vi som skriver her. så sender deg en melding 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå