AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #1 Skrevet 2. oktober 2016 Vi har et gammelt hus med lange å smale rom. Datter på 4 år liker best å leke der vi er-i stua eller kjøkkenet. Synes det flyter med leker overalt hele tiden selv om jeg og datter rydder opp en akt før vi starter med neste.....har 5 kasser i div str med bilde og bokstaver som skal lette rydding, men stua er jo Full likevel! Hva gjør dere andre? Anonymkode: 8d286...141
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #2 Skrevet 2. oktober 2016 Har sortert lekene i ulike kasser på rommene deres. De får ta leker ned i stua, men en ting om gangen (ikke både småbiler og Lego liksom), rydding hver kveld. Anonymkode: ff1da...4f6
Mumsy Skrevet 2. oktober 2016 #3 Skrevet 2. oktober 2016 Vi har et lekerom i nær tilknytting stua, så vi slipper at det flyter inne på stua. Men om vi ikke hadde hatt det vil jeg tro jeg ville hatt en lekekasse, med de mest populære lekene i. Da vil det være fort gjort å hive ting tilbake etter bruk Men selvsagt er det noe annet hvis alle lekene skal være på stuen til en hver tid, da må man bare leve med rotet tror jeg..
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #4 Skrevet 3. oktober 2016 Ordne med et skap og en lås på skapet (sånn skyvelåsen med hengelås dere kan skru fast i skapet). På den måten kan dere styre hvilke leker som skal ut av skapet og lære barnet at før det skal byttes til andre leker, så må det ryddes først. (Altså en lekekasse ut av skapet for å leke. Når hun vil ha en annen kasse må hun først rydde det hun har lekt med også låse inn den i skapet når dere bytter). Et forslag Anonymkode: c07c1...8bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå