Gå til innhold

Spørsmål til damer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bruker menn dere ligger med å slikke og suge på brystvortene deres og hvordan kjennes det ut når de gjør det?

Anonymkode: 46207...cb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Er deilig.

• Liker 3
Skrevet

Ja. Det er noe av det beste jeg veit. 

• Liker 3
Skrevet

Noen ganger, jeg har begynt å like det mer og mer med årene. Var ikke så følsom på brystene tidligere men nå blir jeg kåt og klar når han koser med dem.

Anonymkode: 817d3...fc2

• Liker 1
Skrevet

Gir ikke meg noe, egentlig..

Anonymkode: 6367c...beb

• Liker 1
Skrevet

Ja, blir veldig opphisset av det.

Anonymkode: becbe...a4f

• Liker 2
Skrevet

Føles ekkelt.. har ammet 2 barn så følelsene i niplene er omtrent borte å føler han suger etter noe som ikke er der lengre ;D

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Annonym91 skrev:

Føles ekkelt.. har ammet 2 barn så følelsene i niplene er omtrent borte å føler han suger etter noe som ikke er der lengre ;D

Det er fortsatt sykt deiiig for mannen da :) Bare det å slikke på brystvortene er himmelsk :)

• Liker 1
Skrevet

Misliker det veldig.. Klå gjerne, men ikke sug.

Anonymkode: 06d18...680

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er fortsatt sykt deiiig for mannen da :) Bare det å slikke på brystvortene er himmelsk :)

Får nå så være ;) er vel mening at kvinnen også skal kjenne noe? ;)

Gjest Becky48
Skrevet

Overhodet ikke min greie, likte det ikke før jeg fikk barn og etter jeg fikk barn forsto jeg hvorfor. Puppene er til for å gi baby mat, ikke for at en voksen mann skal ligge å sikle på de. Kan ta så mye han vil på de men putter han tunga på de så mister jeg tenninga.

Skrevet
7 timer siden, Annonym91 skrev:

Får nå så være ;) er vel mening at kvinnen også skal kjenne noe? ;)

Blir du ikke kåt av å vite at mannen sutter og nyter brystvortene dine? 

7 timer siden, Becky48 skrev:

Overhodet ikke min greie, likte det ikke før jeg fikk barn og etter jeg fikk barn forsto jeg hvorfor. Puppene er til for å gi baby mat, ikke for at en voksen mann skal ligge å sikle på de. Kan ta så mye han vil på de men putter han tunga på de så mister jeg tenninga.

Kjipt da /: Hadde jeg møtt ei dame og jeg ikke i det minste fikk lov til å slikke på dem så hadde jeg blitt fryktelig skuffet. Noe av det jeg ser aller mest frem til ved sex er å slike og sutte på brystene. Jeg har jo i forveien forestilt hvordan de er så når jeg endelig ser de og ikke får slikke de ville vært veldig skuffende 

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir ikke kåt av det, men jeg synes det er veldig godt og behagelig. :)

Skrevet

Signerer en over her som sier at det er noe av det beste som finnes. Nipplene mine er som en på-knapp. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er direkte ubehagelig.

Anonymkode: 1b337...a06

• Liker 1
Skrevet

Ja og det er vondt. Noe av det værste jeg vet.

• Liker 1
Skrevet

Før dama var gravid ble hun veldig tent av at jeg slikker brystene. Hun fikk nesten orgasme av det. 

Men etter ammingen er det ikke helt det samme. Men nå virker det som tenningen og følsomheten kommer tilbake, til begges glede. 

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjipt da /: Hadde jeg møtt ei dame og jeg ikke i det minste fikk lov til å slikke på dem så hadde jeg blitt fryktelig skuffet. Noe av det jeg ser aller mest frem til ved sex er å slike og sutte på brystene. Jeg har jo i forveien forestilt hvordan de er så når jeg endelig ser de og ikke får slikke de ville vært veldig skuffende 

"Noe av det jeg ser mest frem til ved sex er å slike og sutte på brystene".. Nope! Syntes det høres ut som litt issues! :P ME som barn? 

Greit å snike til seg et lite slikk her og der, men jeg er så sensitiv at jeg syntes det er ubehagelig. 

Anonymkode: 4ed51...fb5

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Noe av det jeg ser mest frem til ved sex er å slike og sutte på brystene".. Nope! Syntes det høres ut som litt issues! :P ME som barn? 

Greit å snike til seg et lite slikk her og der, men jeg er så sensitiv at jeg syntes det er ubehagelig. 

Anonymkode: 4ed51...fb5

Neh. Det er helt vanlig ;) 

• Liker 1
Skrevet
På Friday, October 07, 2016 den 7.01, AnonymBruker skrev:

Godt vi aldri møtes da 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...