Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde positiv el-test fredag ettermiddag/kveld og lørdags morgen var den negativ slik jeg tolket testen. Den var hakke lysere enn kontrollstreken. Jeg hadde ikke flere tester, så fikk ikke teste meg på lørdags kveld. Tror dere at eggløsningen kan ha vært mellom de 2 testene?

Anonymkode: 236b5...39d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp :) mest sannsynlig løsnet egget ila lørdagen,

da den ofte bruker noen timer etter forhøyet hormon-nivå  på å løsne :) 

Skrevet
Akkurat nå, Snurrepurre skrev:

Jepp :) mest sannsynlig løsnet egget ila lørdagen,

da den ofte bruker noen timer etter forhøyet hormon-nivå  på å løsne :) 

Tusen takk for svar😀 Tenkte kanskje det kunne være feil siden jeg tok testen om morningen og ikke på ettermiddag/kvelden lørdagen. Vi hadde sex onsdagen kun denne PP'n, så tror ikke vi rakk det uansett😜

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar😀 Tenkte kanskje det kunne være feil siden jeg tok testen om morningen og ikke på ettermiddag/kvelden lørdagen. Vi hadde sex onsdagen kun denne PP'n, så tror ikke vi rakk det uansett😜

Er det ikke foresten slik at egget har løsnet når man får negativ test?☺️

Skrevet

Om man har eggløsning så vil det slå ut uansett på døgnet, etter min erfaring iallfall :) siden du hadde positiv på kvelden før, så burde den slått ut på morgenen også, om den fremdeles var positiv :)

Ja, det med EL. Er en sannhet med modifikasjoner :) egget kan bruke litt tid på å løsne fra "sekken" etter hormonene har fått den til å bråmodne :) men, jeg er ingen ekspert! Er bare det jeg mener å ha lest :) 

Skrevet
1 minutt siden, Snurrepurre skrev:

Om man har eggløsning så vil det slå ut uansett på døgnet, etter min erfaring iallfall :) siden du hadde positiv på kvelden før, så burde den slått ut på morgenen også, om den fremdeles var positiv :)

Ja, det med EL. Er en sannhet med modifikasjoner :) egget kan bruke litt tid på å løsne fra "sekken" etter hormonene har fått den til å bråmodne :) men, jeg er ingen ekspert! Er bare det jeg mener å ha lest :) 

Ok, nei man kan aldri vite eksakt når egget slipper. Uansett da tror jeg at jeg har skjønnt hva det går i. Tusen takk for at du tok deg tid for å svare🙏🏻☺️ 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...