Gå til innhold

Hva er galt med meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har sagt at jeg ønsker å ha sex hver lørdag og søndag morgen. Døra er alltid låst med tanke på ungene. Vi har mulighet til å sette på film nede for å distrahere ungene. I går kveld satt jeg alene mens partneren sov. Ikke sex da heller. 

Hva er galt med meg?

Uansett hvor mange ganger jeg snakker om min sexlyst, så får jeg ikke behovet dekket. 

Anonymkode: 3cdcd...b2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke litt snålt å planlegge sex? Hver heller litt spontan

Anonymkode: f955d...77a

• Liker 4
Skrevet

Hvis det skal gå på dine premisser, så skjønner jeg godt att du ikke blir møtt på dine behov. Og som ab over skriver, hvorfor ikke prøve mere spontanitet?

• Liker 2
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Ingenting er galt med deg, få bort den tanken. Men det er kanskje noe du sier eller gjør som ikke faller helt i smak hos din partner.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Kanskje han føler et press pga han vet du vil ha sex da? Sier som de andre, ta det mer spontant og når han minst venter det :)

Skrevet

Man kan ikke bare planlegge lyst. Å si nå skal vi ha sex på lørdag morgen kl 08.00 hadde vært drepen for meg. Hadde ikke klart det. Ofte vil jeg helst bare sove på morgenene. Er det ikke bedre at dere begge snakker i lag sånn at dere er innstillt på at i helgene er det sexy-time, men ikke noe stress?

• Liker 1
Skrevet

Merker det... Kanskje du kan begynne å fokusere på noe annet? Dataspill eller noe sånt?

Skrevet

Slutte å snakke og gjøre i stedet? 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sagt at jeg ønsker å ha sex hver lørdag og søndag morgen. Døra er alltid låst med tanke på ungene. Vi har mulighet til å sette på film nede for å distrahere ungene. I går kveld satt jeg alene mens partneren sov. Ikke sex da heller. 

Hva er galt med meg?

Uansett hvor mange ganger jeg snakker om min sexlyst, så får jeg ikke behovet dekket. 

Anonymkode: 3cdcd...b2b

Ifølge HI ser det ut som du har stort fokus på hva du vil og på ditt behov. Om du legger det fram sånn for partneren din er det jo mulig at sexlysten dør der. Det hadde vært drepen for meg i hvert fall. Kanskje du skal prøve å være litt mer spontan og fokusere på din partners behov?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...