AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #1 Skrevet 2. oktober 2016 Noen som vet? 🐑 Anonymkode: d75e0...f89
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #2 Skrevet 2. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet? 🐑 Anonymkode: d75e0...f89 Ja de får får. Anonymkode: ef7b9...02a
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #3 Skrevet 2. oktober 2016 Nei, men ho hi, ho he ho (Nei, men hun andre hun har hun Ej hekje dokke, men he dokke dokke, dokke da? (Jeg har ikke dukke, menhar dere dukke dere da? Anonymkode: a6c42...fe4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #6 Skrevet 2. oktober 2016 Men får får får om de er heldig og får seg noe :D Anonymkode: a6c42...fe4
Jerry Lee Skrevet 2. oktober 2016 #8 Skrevet 2. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men får får får om de er heldig og får seg noe :D Anonymkode: a6c42...fe4 Hva får får DA....?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #9 Skrevet 2. oktober 2016 4 minutter siden, Jerry Lee skrev: Hva får får DA....? Da får de ha seg seg :D I sengehalmen.... hoho Anonymkode: a6c42...fe4
Polly Ester Skrevet 2. oktober 2016 #10 Skrevet 2. oktober 2016 Hvis får får får så får ikke får lam, men hvis får får bukk så får får lam 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #11 Skrevet 2. oktober 2016 Nå går tungen helt i krøll, Polyester 😋 Tenkte å lokke kyndige folk inn her for å spørre om deilige oppskrifter på fårekjøtt. Gryter og den slags. Anonymkode: d75e0...f89 1
Jerry Lee Skrevet 2. oktober 2016 #12 Skrevet 2. oktober 2016 11 minutter siden, Polly Ester skrev: Hvis får får får så får ikke får lam, men hvis får får bukk så får får lam Men en bukk er da en hanfår. Så får får lam av får. Ja...?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #13 Skrevet 2. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå går tungen helt i krøll, Polyester 😋 Tenkte å lokke kyndige folk inn her for å spørre om deilige oppskrifter på fårekjøtt. Gryter og den slags. Anonymkode: d75e0...f89 Får lage fårikål da, det er perfekt sesong for det nå Ellers er får godt til mye det. Lam er mye brukt i det greske kjøkken, kebabspyd osv. Eller du kan lage brennsnut med fenalår mmmmmmmmmmmm eller lammelår Anonymkode: a6c42...fe4
Polly Ester Skrevet 2. oktober 2016 #15 Skrevet 2. oktober 2016 4 timer siden, Jerry Lee skrev: Men en bukk er da en hanfår. Så får får lam av får. Ja...? Det jeg skrev var jo at to får får ikke lam, det må et får og en bukk til for at det blir lam... bare flisespikkeri fordi det ble morsomt med alle "får'ene" Men, får er hunnkjønns(får)men og bukk er hannkjønns(får)men... Og beklager så mye for tungekrøll og avsporinger TS. Og jeg som ikke liker fårekjøtt engang - bare fårepølse til brødskiva. Men lam er godt. Fårikål lukter så vondt at det orker jeg ikke smake på engang. Håper du får svar av noen andre som faktisk har noen gode tips og oppskrifter til deg.
Polly Ester Skrevet 2. oktober 2016 #16 Skrevet 2. oktober 2016 4 timer siden, Jerry Lee skrev: Men en bukk er da en hanfår. Så får får lam av får. Ja...? Det jeg skrev var jo at to får får ikke lam, det må et får og en bukk til for at det blir lam... bare flisespikkeri fordi det ble morsomt med alle "får'ene" Men, får er hunnkjønns(får)men og bukk er hannkjønns(får)men... Og beklager så mye for tungekrøll og avsporinger TS. Og jeg som ikke liker fårekjøtt engang - bare fårepølse til brødskiva. Men lam er godt. Fårikål lukter så vondt at det orker jeg ikke smake på engang. Håper du får svar av noen andre som faktisk har noen gode tips og oppskrifter til deg.
Polly Ester Skrevet 2. oktober 2016 #17 Skrevet 2. oktober 2016 4 timer siden, Jerry Lee skrev: Men en bukk er da en hanfår. Så får får lam av får. Ja...? Det jeg skrev var jo at to får får ikke lam, det må et får og en bukk til for at det blir lam... bare flisespikkeri fordi det ble morsomt med alle "får'ene" Men, får er hunnkjønns(får)men og bukk er hannkjønns(får)men... Og beklager så mye for tungekrøll og avsporinger TS. Og jeg som ikke liker fårekjøtt engang - bare fårepølse til brødskiva. Men lam er godt. Fårikål lukter så vondt at det orker jeg ikke smake på engang. Håper du får svar av noen andre som faktisk har noen gode tips og oppskrifter til deg.
Polly Ester Skrevet 2. oktober 2016 #18 Skrevet 2. oktober 2016 4 timer siden, Jerry Lee skrev: Men en bukk er da en hanfår. Så får får lam av får. Ja...? Det jeg skrev var jo at to får får ikke lam, det må et får og en bukk til for at det blir lam... bare flisespikkeri fordi det ble morsomt med alle "får'ene" Men, får er hunnkjønns(får)men og bukk er hannkjønns(får)men... Og beklager så mye for tungekrøll og avsporinger TS. Og jeg som ikke liker fårekjøtt engang - bare fårepølse til brødskiva. Men lam er godt. Fårikål lukter så vondt at det orker jeg ikke smake på engang. Håper du får svar av noen andre som faktisk har noen gode tips og oppskrifter til deg.
Polly Ester Skrevet 2. oktober 2016 #19 Skrevet 2. oktober 2016 4 timer siden, Jerry Lee skrev: Men en bukk er da en hanfår. Så får får lam av får. Ja...? Det jeg skrev var jo at to får får ikke lam, det må et får og en bukk til for at det blir lam... bare flisespikkeri fordi det ble morsomt med alle "får'ene" Men, får er hunnkjønns(får)men og bukk er hannkjønns(får)men... Og beklager så mye for tungekrøll og avsporinger TS. Og jeg som ikke liker fårekjøtt engang - bare fårepølse til brødskiva. Men lam er godt. Fårikål lukter så vondt at det orker jeg ikke smake på engang. Håper du får svar av noen andre som faktisk har noen gode tips og oppskrifter til deg.
Polly Ester Skrevet 2. oktober 2016 #20 Skrevet 2. oktober 2016 4 timer siden, Jerry Lee skrev: Men en bukk er da en hanfår. Så får får lam av får. Ja...? Det jeg skrev var jo at to får får ikke lam, det må et får og en bukk til for at det blir lam... bare flisespikkeri fordi det ble morsomt med alle "får'ene" Men, får er hunnkjønns(får)men og bukk er hannkjønns(får)men... Og beklager så mye for tungekrøll og avsporinger TS. Og jeg som ikke liker fårekjøtt engang - bare fårepølse til brødskiva. Men lam er godt. Fårikål lukter så vondt at det orker jeg ikke smake på engang. Håper du får svar av noen andre som faktisk har noen gode tips og oppskrifter til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå