Gå til innhold

Søtpotet, kan det fryses?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Går det ann å fryse søtpotet? Eller blir konsistensen og poteten "ødelagt"? 

Er søtpotet en sessongvare eller finner man dewee i butikken hele året?

Anonymkode: 9f0a7...f12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bruke Google og finne svaret selv, istedenfor å lage en tråd her og vente på svar. 

Anonymkode: 00bbe...9d6

Skrevet

Fordi jeg prøvde å søke det opp,men fant ikke svar på det. Fant bare ut at vanlige poteter  blir "ødelagte" av det. Fatter ikke at folk her på KG alltid må være ekle med folk. 

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg prøvde å søke det opp,men fant ikke svar på det. Fant bare ut at vanlige poteter  blir "ødelagte" av det. Fatter ikke at folk her på KG alltid må være ekle med folk. 

Jeg googlet det og fant mange svar på det ved første forsøk. Og jeg var ikke ekkel, jeg ga det et godt råd!

Anonymkode: 00bbe...9d6

Skrevet

Er det noe galt i å vente på svar hvis man har tid til det?  Hvis noe haster så ringer jeg en person. Haster det ikke sender jeg melding. Litt samme greia. 

Men kan du ikke istedet bare fortelle meg hva du fant ut av? Kanskje du er flinkere med søkeord enn meg.

• Liker 1
Skrevet

Poteter skal ikke fryses, enten de heter søtpotet eller Beate. Det dannes giftstoffer som ikke er bra å spise. 

Anonymkode: 80dfc...d04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...