AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #1 Skrevet 2. oktober 2016 Kan dere poste informasjon her, hvis dere får vite om priskrig på dagligvarer, og hvilke butikker, varer og priser dere vil tipse om? Anonymkode: 0f8fc...aeb
Purple Basil Skrevet 2. oktober 2016 #2 Skrevet 2. oktober 2016 Huff, jeg håper ikke det. Var klin umulig å få tak i enkelte julevarer i fjor. Utrolig irriterende. 10
NumberSix Skrevet 2. oktober 2016 #3 Skrevet 2. oktober 2016 Ingen vet om det blir priskrig, ikke en gang butikkene får vite det før prisene plutselig droppes. Håper ikke det blir priskrig, det var jo helt tullete tilstander. 4
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. oktober 2016 #4 Skrevet 2. oktober 2016 Håper ikke det, det var jo helt umulig å få tak en del ting jeg trengte, det var frustrerende.
Librarian Skrevet 2. oktober 2016 #5 Skrevet 2. oktober 2016 Håper i så fall det ikke tar av i like stor skala som i fjor. Jeg benyttet meg jo av tilbudene selv, men pga. folk som hamstret i sinnssyke mengder var jo ofte varene utsolgt lenge før kula hadde begynt en gang. I tillegg var prisøkningen etterpå ikke morsom 1
Gjest The damned Skrevet 2. oktober 2016 #6 Skrevet 2. oktober 2016 Jeg håper ikke det siden det førte til at de måtte øke prisene for å hente inn igjen det tapte. Benyttet meg av det i fjor,men jeg vil heller ha vanlig pris på julevarer enn å måtte betale mer for varer man bruker i det daglige.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #7 Skrevet 2. oktober 2016 Da går jeg mot strømmen og håper det blir priskrig, Det er jo fantastisk å ha råd til å hamstre litt. Alt er jo så dyrt nå for tiden at det er stor stas å kunne få noe til en billig penge. Jeg hadde ikke noe problem med å få ta i ting. Det var stort sett dyrere alternativer på det meste. For eksempel var det ikke noe problem å få tak i marsipan. Den til en krone var utsolgt, men den dyrere og mye bedre varianten var fremdeles ikke hyllene. Gløgg var det kun tilbud på de små, store flasker var vanlig pris. Osv Anonymkode: c2c74...ab7
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #8 Skrevet 2. oktober 2016 4 minutter siden, The damned skrev: Jeg håper ikke det siden det førte til at de måtte øke prisene for å hente inn igjen det tapte. Benyttet meg av det i fjor,men jeg vil heller ha vanlig pris på julevarer enn å måtte betale mer for varer man bruker i det daglige. Jeg er 100% sikker på at varene hadde blitt like dyre uansett, jeg tror ikke økningen på matvarer har noe med priskrigen å gjøre. Anonymkode: c2c74...ab7 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #9 Skrevet 2. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da går jeg mot strømmen og håper det blir priskrig, Det er jo fantastisk å ha råd til å hamstre litt. Alt er jo så dyrt nå for tiden at det er stor stas å kunne få noe til en billig penge. Jeg hadde ikke noe problem med å få ta i ting. Det var stort sett dyrere alternativer på det meste. For eksempel var det ikke noe problem å få tak i marsipan. Den til en krone var utsolgt, men den dyrere og mye bedre varianten var fremdeles ikke hyllene. Gløgg var det kun tilbud på de små, store flasker var vanlig pris. Osv Anonymkode: c2c74...ab7 Var fremdeles i hyllene skulle det stå. Anonymkode: c2c74...ab7
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #10 Skrevet 2. oktober 2016 Nei. Det er det mest idiotiske jeg ser. Folk som hamstrer fult av mat de ikke trenger, bare fordi det er billig. Flaut å se på. Anonymkode: 3b050...f18 6
Gjest The damned Skrevet 2. oktober 2016 #11 Skrevet 2. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er 100% sikker på at varene hadde blitt like dyre uansett, jeg tror ikke økningen på matvarer har noe med priskrigen å gjøre. Anonymkode: c2c74...ab7 Ok,det var en av unnskyldningene de brukte for å sette opp prisene,og jeg vil ikke ha enda en økning på grunn av disse priskrigene.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #12 Skrevet 2. oktober 2016 Enkelte har kanskje fremdeles julepølse i frysen og et dusin pakker surkål i hylla Anonymkode: 0a832...9af 1
Purple Basil Skrevet 2. oktober 2016 #13 Skrevet 2. oktober 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da går jeg mot strømmen og håper det blir priskrig, Det er jo fantastisk å ha råd til å hamstre litt. Alt er jo så dyrt nå for tiden at det er stor stas å kunne få noe til en billig penge. Jeg hadde ikke noe problem med å få ta i ting. Det var stort sett dyrere alternativer på det meste. For eksempel var det ikke noe problem å få tak i marsipan. Den til en krone var utsolgt, men den dyrere og mye bedre varianten var fremdeles ikke hyllene. Gløgg var det kun tilbud på de små, store flasker var vanlig pris. Osv Anonymkode: c2c74...ab7 Marsipangriser og marsipanfigurer fra Nidar var det ikke mulig å få tak i + en del andre ting. Her i Oslo så jeg også ofte at de dyrere varene også var borte, fordi at folk ble desperate etter å få tak i ting de trengte. Du sier at alt er så dyrt nå for tiden: du har ikke tenkt på at noe av dette skyldes disse priskrigene? Butikkene setter OPP prisene for å ta igjen det tapte. Jeg vil heller ha billigere hverdagsmat enn julevarer. For det er hverdager det er flest av.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #14 Skrevet 2. oktober 2016 3 minutter siden, Purple Basil skrev: Marsipangriser og marsipanfigurer fra Nidar var det ikke mulig å få tak i + en del andre ting. Her i Oslo så jeg også ofte at de dyrere varene også var borte, fordi at folk ble desperate etter å få tak i ting de trengte. Du sier at alt er så dyrt nå for tiden: du har ikke tenkt på at noe av dette skyldes disse priskrigene? Butikkene setter OPP prisene for å ta igjen det tapte. Jeg vil heller ha billigere hverdagsmat enn julevarer. For det er hverdager det er flest av. Jeg tror de bruker priskrigene som en unnskyldning for å sette opp prisene. Økningen hadde kommet uansett. Anonymkode: c2c74...ab7 1
kvinneguide Skrevet 2. oktober 2016 #15 Skrevet 2. oktober 2016 Håper ikke det, blir umulig å få tak i surkål og grøtris igjen da. Og utgiftene butikkene har på dette skal de ha tilbake i januar så da går vanlige dagligvarer opp.
Snurrepurre Skrevet 2. oktober 2016 #16 Skrevet 2. oktober 2016 Vi har enda røykelaks i frysa, og enkrones marsipan + surkål i boden blir kasta hvert øyeblikk ja.. men, vi hamstret ikke. Var vel heller det at vi sjeldent spiser noe av det i utgangspunktet dét skal jeg være mer obs på om det blir priskrig i år igjen kun kjøpe det jeg vet blir spist i jula ingen lagring eller frysing! Haha!
Gjest Dorey Skrevet 2. oktober 2016 #17 Skrevet 2. oktober 2016 Jeg håper ikke det blir priskrig, men jeg tror det desverre blir det i år og. I fjor var det rett og slett patetisk. Jeg blir så flau av slik massehamstring.
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 2. oktober 2016 #18 Skrevet 2. oktober 2016 Jeg håper også det ikke blir priskrig. Det var en del ting som var helt umulig å få tak i når jeg skulle handle i fjor. Også kjøpte jeg litt for mye av ting som ble kastet, shame on me
Mynona Skrevet 2. oktober 2016 #19 Skrevet 2. oktober 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Enkelte har kanskje fremdeles julepølse i frysen og et dusin pakker surkål i hylla Anonymkode: 0a832...9af Jeg har Jeg kjøpte 3 pakker surkål og 2 julepølser. Har igjen 1 av hver En julepølse holder til 3 middager for meg alene, så jeg var i grunn lei etter en uke med "bare" julepølse til middag. Den andre ligger i frysern, så jeg får ta opp den i desember i år i stedenfor å kjøpe en ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå