Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På forhånd takk!

Mine tips:

Sparkjøps nettbutikk har t-skjorter i herrestr small i ull og silke til kr 99,-, og de har mye fint fra kr 10 og oppover hvis du ser på 70%-salget deres :)

Anonymkode: 83357...892

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stormbergs nettbutikk har fremdeles noen godbiter til dame og herre til kr 59,- i outleten. Bl.a. superundertøylongs, trøye, fleecegensere, jakker.

• Liker 2
Skrevet

Notabene har salg på bøker og annet i disse dager.

Ikea har også gode tilbud på mye forskjellig til Familymedlemmer

• Liker 2
Skrevet

Jernia og XXL (sport) har også fine kampanjer nå, med svært gode tilbud.

• Liker 2
Skrevet

Hjemmelaget gavekort på tjenester! :) Kan være på Barnevakt, middag, vinkveld, bilvask, husarbeid, snømåking, massasje, hårklipp, valgfri (mellom utvalgte) hjemmelagd produkt, skravlekveld, overnatting (populært blant barn), bakedag, cafebesøk osv. :) 

• Liker 3
Skrevet

Det mest økonomiske er å ikke handle julegaver.   😊

• Liker 2
Skrevet

Dra på loppemarked nå. Det er full sesong for det og man kan finne mye fint om man leter☺ Finner også julepynt der.

Kjøp ting på ebay o.l

Se etter tilbud

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror jeg skal strikke noen julegaver i år. Har en del garn å bruke opp, så det koster meg kun tid og arbeid. Tenker det blir selbuvotter, luer og sokker. 

• Liker 2
Skrevet

Et fint pyntet glass med hjemmebakte peppernøtter, godteri eller annet til de som liker det

eller en boks med hjemmebakte krumkaker/ andre julekaker

eller delfiakake  :spise:

Jeg er selv glad i å få hjemmebakte og hjemmestrikkede gaver :)

• Liker 2
Skrevet

Har et tips her, til bileiere, en svært genial gave: Antifrost spray! :) Har man parkert ute (enten det er hjemme, på besøk, handletur), og det er is på rutene, da er det bare å spraye på, så smelter frosten umiddelbart! Er jo så bra, så slipper man jobben det kan være med å stå og skrape, og svært tidsbesparende er det også! Det blir nok dyrt i lengden å bare bruke det, så føler selv at det er litt luxus å bruke i blant, og spesielt avgjørende dersom man har liten tid! Svært kjekt å ha tilgjengelig!:)Spylervæske er jo også for øvrig et rimelig gavetips til bileiere, det er noe man alltid har bruk for! Disse to tipsene er ikke bare økonomiske, men også kjekke gaver til de som "har alt".

• Liker 1
Skrevet

Til de som har peis, er tennbriketter både et fint og økonomisk gavetips! :) Om man vil, kan en peistenner legges ved. De finnes i svært rimelige men ok varianter! En boks/rør med tennbriketter kan man også lage om til flere gaver! Man kan dele innholdet i to (eller evt flere) deler, og fylle brikettene mindre bokser, som eks tette glasskrukker. Mener her slike som er ment til syltetøy og lignende, som man kan få kjøpt rimelig i ulike str, på type butikker som europris, ikea osv. (Kan bruke det meste av bokser og krukker) Brikettene ser svært lekkert ut på en glasskrukke, syns jeg, og så kan man feste på en hyssingtråd eller sløyfebånd, en håndskrevet lapp som er merket med "tennbriketter". Har man den kreative ånden over seg, er det bare å sette i gang å lage hjemmelagde tennbriketter (rulle sammen avispapir og smelte stearin på), det blir jo enda mye rimeligere! (Oppskrifter på slike finnes på nett) :) 

• Liker 1
Skrevet

Et annet økonomisk og fint gavetips er selvsammensatt gavesett med servietter! :) Servietter finnes i mange varianter mht farger /mønster og størrelser, til rimelig pris. Man må ikke lenger til interiørbutikker for å få tak i flotte servietter, det kan man fint finne for eksempel i dagligvareforretninger, Nille, Europris, og slike type butikker. Så kan man legge ved telys til serviettene. Dersom man kjøper en økonomipakke (finnes i rimelige utgaver), kan man dele denne store pakken opp i mange mindre pakker med telys, og dermed lage mange gavepakninger! Legg de gjerne i cellofanposer (eller blanke brød/matposer), og knyt igjen med sløyfe av hyssing, eller silkebånd med en farge som matcher fargen på serviettene. Kan også gjøre det samme med vanlige (lange og smale) stearinlys, kjøp økonomipakker som deles opp i bunter med bånd rundt. Ekstra fin blir den hjemmelagede gavepakningen, dersom man pynter en fyrstikkeske (som matcher servietter i fargetoner) som legges ved! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...