Gå til innhold

Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen som har vært her? Har nemlig bestilt tur hit i november,  og gleder meg veldig mye til å reise😃 Hvordan er været i oktober/november? Noen tips? På forhånd takk😃

Anonymkode: d6a51...c60

Skrevet

http://www.apollo.no/reiser/asia/de-forente-arabiske-emirater/dubai/vaeret

Været – Dubai

Temperaturer

Dagtemperatur Nattetemperatur Vanntemperatur Nedbør (gj.snitt/måned) Regnfrie dager Soltimer pr. dag
januar 23°c 17°c 24°c 12mm 30 9h
februar 24°c 18°c 22°c 19mm 27 10h
mars 26°c 20°c 25°c 19mm 30 11h
april 31°c 23°c 27°c 4mm 30 11h
mai 35°c 27°c 31°c 0mm 31 12h
juni 37°c 29°c 31°c 0mm 30 12h
juli 39°c 31°c 32°c 0mm 31 12h
august 39°c 31°c 32°c 0mm 31 11h
september 37°c 29°c 33°c 0mm 30 11h
oktober 33°c 26°c 31°c 0mm 31 10h
november 29°c 23°c 29°c 3mm 30 10h
desember 25°c 19°c 26°c 12mm 30 9h

Anonymkode: 32492...d7f

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Er det noen som har vært her? Har nemlig bestilt tur hit i november,  og gleder meg veldig mye til å reise😃 Hvordan er været i oktober/november? Noen tips? På forhånd takk😃

Litt underlig å bestille en slik tur uten å undersøke først hvordan været er der på den tiden...

Er dette et forsøk på reklame for spa-hotellet i overskriften i HI??

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det heter dit...

Ditt HI er et Typisk reklameinnlegg, med vissvass-spørsmål skrevet i HI som du kunne funnet på sekunder ved å bruke google

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Reiser du alene eller med venner, familie og med eller uten barn og hva er barnas alder?

Hva liker du å gjøre?

Hvilke tips vil du ha? Solkrem og pengebelte er supersmart å ha med og å bruke :)

• Liker 2
Skrevet

Ja, og ta med idoform (eller hva det heter) mot "feriemage"   :fart2:

• Liker 2
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

der og dit, hadde vært naturlig å skrive, hvis du ikke allerede er der :hoho: Avslørt!

• Liker 2
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg har ikke vært DER  og jeg kommer aldri til å dra DIT  noen gang i hele mitt liv! :)

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det å jobbe for dem, og attpåtil drive slik dårlig markedsføring for dem?

• Liker 2
Skrevet

Dubai er ikke ett sted som jeg har lyst til å reise på ferie til, eller legge igjen penger som turist.

De aller fleste har vel (forhåpentligvis) fått med seg hva de som bor der mener om blant annet kvinner, ikke-muslimer og homofile / lesbiske?

Anonymkode: 98ee8...554

• Liker 1
Skrevet (endret)

-

Endret av An0nymBruker
Feil
Skrevet

Alt som blir spurt om på kg, kan googles! For noen negative folk som har svart meg, og ikke minst påpekt alt skrivefeilene mine. Jeg har dysleksi, og da stokker ordene mine seg. Men det har ingenting med saken å gjøre. Hva feiler det dere? Blir her matt av dere jeg!! Har vært i Dubai flere ganger, men aldri på det hotellet her. Men jeg må spørre en annen plass,  forstår jeg...

Skrevet

Kan mod slette denne tråden? På forhånd takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...