AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #1 Skrevet 1. oktober 2016 Hei jeg kan ikke bli gravid på den naturlige måten, og nå har vi prøvd 3 runder med prøverør uten noen hell. Vi lurer kanskje på om vi skal gå rett på eggdonor i danmark. Så jeg har noen spørsmål til dere som har valgt å bli gravid med donoregg. 1. Åssen var tanken på at barnet ikke ville ligne på deg. 2. Når du fikk barnet, var du redd for at du heletiden skulle tenke på at det ikke var biologisk ditt ? 3. Hvor mye koster eggdonasjon ? Er det biligere enn vanelig prøverør ? Siden man ikke trenger så mye medisiner ? Anonymkode: 73b81...54c
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #2 Skrevet 2. oktober 2016 Hvorfor skal du ha eggdonor når du fortsatt har egg selv? :s fleste av de som velger eggdonor er de som ikke har noen igjen, som regel.. Ville aldri gått over til eggdonor etter bare 3 forsøk. Men det er ditt valg Anonymkode: 9508d...084
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #3 Skrevet 2. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal du ha eggdonor når du fortsatt har egg selv? :s fleste av de som velger eggdonor er de som ikke har noen igjen, som regel.. Ville aldri gått over til eggdonor etter bare 3 forsøk. Men det er ditt valg Anonymkode: 9508d...084 Tenke at det kanskje er mine egg som ikke vill feste seg. Så vill jeg bare undersøke litt dessuten har jeg dårlig tid, jeg kan havne i overgangsalderen veldig tidlig. Ts Anonymkode: 73b81...54c
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #4 Skrevet 3. oktober 2016 Noen som har brukt eggdonor som vill svare ? Ts Anonymkode: 73b81...54c
Biloba Skrevet 3. oktober 2016 #5 Skrevet 3. oktober 2016 Eggdonor er dyrere enn vanlig ivf. Du skal ha en del medisiner for å synkronisere din syklus med donoren, og donoren skal ha fullt opp med hormoner som til vanlig ivf. Det må dere dekke, donoren får vel også et pengebeløp som kompensasjon, klinikken skal ha betalt for tjenestene. Jeg har inntrykk av at Danmark ikke er så populært, pga tilgang på egg, ventetid, pris. Jeg har ikke brukt donor selv, vi lykkes med mine tvilsomme egg på 3. forsøk, og ville ikke benyttet donor uansett. Har legen sagt at hun/han mener at eggdonor vil være nødvendig for deg? Mange som ikke lykkes på 3 forsøk vil få barn med egne celler om de gjør noen forsøk til. Går ut fra at du ikke er hauggammel siden du har hatt offentlige forsøk nettopp.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #6 Skrevet 3. oktober 2016 42 minutter siden, Biloba skrev: Eggdonor er dyrere enn vanlig ivf. Du skal ha en del medisiner for å synkronisere din syklus med donoren, og donoren skal ha fullt opp med hormoner som til vanlig ivf. Det må dere dekke, donoren får vel også et pengebeløp som kompensasjon, klinikken skal ha betalt for tjenestene. Jeg har inntrykk av at Danmark ikke er så populært, pga tilgang på egg, ventetid, pris. Jeg har ikke brukt donor selv, vi lykkes med mine tvilsomme egg på 3. forsøk, og ville ikke benyttet donor uansett. Har legen sagt at hun/han mener at eggdonor vil være nødvendig for deg? Mange som ikke lykkes på 3 forsøk vil få barn med egne celler om de gjør noen forsøk til. Går ut fra at du ikke er hauggammel siden du har hatt offentlige forsøk nettopp. Takk for svar. Trodde ikke det ville være dyrere enn vanlig IIVF. Ville selføgelig prøve med eggene egg selv, men kjekt med en reserveplan. Jeg er 23 år Ts Anonymkode: 73b81...54c
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #7 Skrevet 3. oktober 2016 Donor er mye dyrere enn vanlig IVF! Du er bare 23. Synes du hopper altfor fort videre her etter bare tre negative forsøk, ta opp dette med legen i stedet. Er det noe som tyder på at du vil ha behov for donor? Du er ikke i tidlig overgangsalder nå? Anonymkode: d3cc2...632
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #8 Skrevet 4. oktober 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Donor er mye dyrere enn vanlig IVF! Du er bare 23. Synes du hopper altfor fort videre her etter bare tre negative forsøk, ta opp dette med legen i stedet. Er det noe som tyder på at du vil ha behov for donor? Du er ikke i tidlig overgangsalder nå? Anonymkode: d3cc2...632 Ja jeg er bare 23 år, overgangsalderen kan starte veldig tidlig, kunne faktisk vært i den for lenge siden, men har vært veldig heldig. Vi skal spare lott penger til å gå privat, er redd for å havne i overgangsalderen i mellomtiden. Anonymkode: 73b81...54c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå