AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #1 Skrevet 1. oktober 2016 To feber barn under 4 år og den yngste ammer jeg enda. Når det står på som værst, begge roper mamma, jeg ammer yngste, eldste har vondt i ørene og jeg ikke får hjulpet, kost osv så ligger mannen min på gulvet å spiller FIFA 17. Når de er syke så vil de bare ha meg, det er ikke mye mannen min får gjort utenom å hente ting etc men jeg bare blir så forbanna når han ligger der og har det så fint og jeg er utslitt etter fire dager med sykdom og jeg sjangler selv. Kan han ikke late som han er sliten hvertfall..off vet at det er teit men nå er jeg sliten assa Anonymkode: e0c8c...8b0
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #2 Skrevet 1. oktober 2016 Hva er det med dere og mennene deres som spiller dataspill og tv-spill?! Er de 14 år eller? Dra ut stikkontakta, krev hjelp. Herregud. Anonymkode: 3883c...373 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #3 Skrevet 1. oktober 2016 Tja...det er mange mødre som liker å klage over at mannen gjør for lite men gjør barna super avhengig og gjør dem til mammadalter. Anonymkode: 2bfcd...d3d 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. oktober 2016 #4 Skrevet 1. oktober 2016 Han høres ut som en dott, dra ut kontakten og krev at han hjelper til.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #5 Skrevet 1. oktober 2016 På tide å venne barna dine til å få trøst av andre enn mamma. Anonymkode: 5d46e...26c 2
Tanuki Skrevet 1. oktober 2016 #6 Skrevet 1. oktober 2016 Drit i de 2 første svarene du har fått her, og nei du er absolutt ikke urimelig. Hadde jeg vært i din situasjon så hadde jeg blitt gal. Hvordan er han ellers, spiller han mye eller bidrar han? 2
ekkoet Skrevet 1. oktober 2016 #7 Skrevet 1. oktober 2016 Grunnen til at de bare vil ha deg er jo at ikke han har tatt den rollen. Han må ta den rollen, selv om de vil ha deg. Etterhvert vil han duge og, selv om du nok forblir favoritt. Jeg skjønner jo det er kjekt å spille FIFA, men jeg skjønner ikke hvordan han har samvittighet til å leke mens du jobber. Har du gitt ham beskjed om dette? 1
Gjest Bond Skrevet 7. oktober 2016 #8 Skrevet 7. oktober 2016 Tråden rydder for annonsering Bond, admin
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #9 Skrevet 7. oktober 2016 Vell, om de bare vil til deg så ser jeg ikke problemet. Hva skal far gjøre om han prøver å hjelpe et av barnet og de likevel bare griner og skriker etter deg? Da er du jo like langt. Her er barna avhengig av deg, og hvis du vil ha fars hjelp så må du nesten skygge banen litt og la far ta vare på ungene når de er syk sånn at de skjønner at pappa også kan hjelpe oss. Som liten var jeg kjempe avhengig av pappa når jeg var syk, men det var fordi mamma er unormalt mottakelig mot sykdommer så hun holdt seg litt unna når jeg hadde influensa og lignende. Da lærte jeg at pappa er den som fikser opp i alt og ropte automatisk på han når det var noe galt med meg. Pappa var den som gjorde meg frisk, og ikke mamma. Hadde det vært sånn at mamma alltid tok vare på meg som liten, hadde det nok blitt omvendt. Her må du rett og slett ta et grep og be mannen din ta vare på ungene også må du la være uansett hvor fælt det er å høre at de har det vondt eller griner. Anonymkode: e0d25...8a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå