Calla Skrevet 19. november 2004 #1 Skrevet 19. november 2004 Her kommer et dikt som har vært spesielt for oss... eller rettere sagt er det et utdrag fra boken "drager på manhatten" som jeg leste for mange år siden.... Har tenkt litt på å bruke dette i innbydelsene/meny/bryllupsprogram(en av delene), men vil gjerne vite hva andre syns om diktet og hva dere legger i det... Med tanke på at vi nå skal "dele" det med andre.... Kom bli hos meg under palmetrærne Vi kan spise sjokoladeegg i hotellbadekar Danse som om vi elsker Og elske som om vi danser Hva syns dere?
Gjest Tari ikke innlogget Skrevet 19. november 2004 #2 Skrevet 19. november 2004 Jeg syns det var litt rart jeg.. Litt fint også men.... Jeg vet ikke helt.
Calla Skrevet 19. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2004 Skjønner at du syns det er litt rart, for det er det jo også... Men nå er jo jeg og sambo litt rare også da Det vi liker ved det, er nok nettopp det at det skrives om ikke-typiske ting... som å spise sjokolade i hotellbadekar... alle par har jo sine måter å kose seg på... og vår måte er ikke så ulikt det som beskrives i diktet... Og det med å bli under palmene- jeg kan lett føle at jeg er på en øde sydhavsøy når jeg er alene sammen med min kjære... da glemmes alt rundt meg.. Nå sa jeg kanskje for mye... ville jo først og fremst høre deres mening om diktet!
rutti Skrevet 19. november 2004 #6 Skrevet 19. november 2004 Syns dere skal bruke det jeg:) Liker spesielle ting jeg!
Lythande Skrevet 19. november 2004 #7 Skrevet 19. november 2004 Jeg synes det var fint og at du kan bruke det.
Gjest gjest1 Skrevet 19. november 2004 #8 Skrevet 19. november 2004 Jeg syns det var litt rart..... Men om det passer til dere så syns sikker de som kjenner dere at det gjør det også
Gjest MrsL Skrevet 19. november 2004 #9 Skrevet 19. november 2004 Jeg syns det var spesielt på en positiv måte...m.a.o. så synes jeg godt dere kan bruke det :-)
Gjest Tex Skrevet 19. november 2004 #10 Skrevet 19. november 2004 Jeg syns det var spesielt på en positiv måte...m.a.o. så synes jeg godt dere kan bruke det :-)
Annie78 Skrevet 19. november 2004 #11 Skrevet 19. november 2004 Jeg synest diktet var spesielt, men hvorfor skal alt være så "vanlig"? Det er jo deres dag, og hvis diktet betyr noe spesielt for dere, så synes jeg så absolutt dere skal ha det med.Dere får nok noen reaksjoner, både positive og mindre positive,kanskje, men hvorfor bry seg med det? Vær dere selv og nyt dagen! Synes jeg.... :-)
Sita Skrevet 20. november 2004 #12 Skrevet 20. november 2004 Jeg syns det var spesielt på en positiv måte...m.a.o. så synes jeg godt dere kan bruke det :-)
Catzy Skrevet 20. november 2004 #13 Skrevet 20. november 2004 Jeg likte diktet, men jeg liker også små dikt som ikke rimer. Hvis det sier mye om dere, så synes jeg absolutt dere skal bruke det. Catzy
Calla Skrevet 22. november 2004 Forfatter #14 Skrevet 22. november 2004 Takk for tilbakemeldinger dere!! Tror nok jeg kommer til å bruke diktet... mulig i programmet, som en slags bakgrunn... Gleder meg til jeg er ferdig med eksamen, og kan begynne å pusle litt med slike ting..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå