Imk86 Skrevet 1. oktober 2016 #1 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg har fått vite at jeg har delt livmor og derfor har noe økt risiko for spontanabort. Sist jeg var hos gynekolog sa hun at siden jeg ha ør delt livmor blør jeg mer enn jeg hadde gjort dersom jeg ikke hadde hatt delt livmor. Jeg har lest litt om delt livmor og ser at mange nevner blødninger i svangerskapet. Det jeg lurer på er om jeg kan bli gravid i den ene halvdelen av livmor og samtidig få en litt mindre mensblødning fra den andre delen?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #2 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg lurer mer på om du kan bli gravid i begge samtidig jeg!Anonymkode: e3638...7d1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #3 Skrevet 1. oktober 2016 Det finnes ulike utforminger på delt livmor. Hvordan livmoren er delt og hver del er utformet er avgjørende for hva og hvordan både svangerskap og blødning vil utvikle seg. Snakk med gynekologen som har sett at livmoren din er utformet. Anonymkode: 7a7be...943
Imk86 Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2016 Håper ikke jeg kan bli gravid i begge, ser ikke for meg at det kan ende godt. Burde helt klart spørre gynekolog og lege som har sett bilder og undersøkelser, men man husker aldri å spørre om sånt når man er der 🙈 Det eneste jeg fikk beskjed om var at jeg må følges tett ved svangerskap og at om jeg skal få satt inn spiral noen gang må jeg sette inn to. Det ble vurdert å operere bort skillevegg, men de kom frem til at utørt natur var det beste. Bakgrunnen for spørsmålet mitt nå er at jeg hadde virkelig trua på at det klaffet denne gangen men så kom TR svingende innom i går. Men blør foreløpig mye mindre enn vanlig. Så tenkte kaaanskje det var en mulighet allikevel. Hehe, ja jeg ser hvor teit det det ser ut når jeg skriver det ned. Får satse på bedre hell ved neste PP 😜
tekjerringa Skrevet 3. oktober 2016 #5 Skrevet 3. oktober 2016 (endret) Ei jeg kjenner har delt livmor. Hun har fått fire friske barn, og alle er unfanget på naturlig måte. Hennes 'problem' under svangerskapene var at hun hadde regelmessig menstruasjon, om den var mindre enn normalt vet jeg ikke. Hun har hatt en spontanabort. Hun har ikke hatt 'dobbelgraviditet'. Jeg tror det er lite sannsynlig at det skal kunne skje. Lykke til! Endret 3. oktober 2016 av tekjerringa Oppklaring
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #6 Skrevet 4. oktober 2016 Min mor har delt livmor. Der har ført til tre aborter og flere vanskelige svangerskap. Anonymkode: 3125a...888
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå